Solås Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 etter at jeg monterte anlegget i bilen tapper den seg for strøm. har 2 forsterkere, kondensator, spiller osv. vet ikke hva det kommer av, virker som forsterkerene slår seg av vertfall. vet ikke hvorfor den tapper seg, noen som har noen forslag til hva det kan være ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 ta å sjekk kondensatoren... kan være den har noen kordeller som har kontakt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Sjekk om forsterkerene har spenning inn på remoteinngangen når spilleren ikkje er på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solås Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 Kordelerene har ikke noe kontakt noe sted, verken på noen av forsterkerne eller kondensatoren. Og når jeg skrur av tenninga eller spilleren hører jeg forsterkene slår seg av og lyset slukker på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 lager det ett lite smell når du slår av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solås Skrevet September 18, 2009 Forfatter Share Skrevet September 18, 2009 lager det ett lite smell når du slår av? kommer et lite smell i subben virker det som ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisse Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 hehe du får gå opp på bil rekvisitan og kjøpe en hovedstrøm bryter, sån til båt:P hadde samme problemet med min bil, da var det cd spilleren an slo seg av men trakk strøm alikavel, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 hvis spilleren trekker strøm når den er av betyr det at jordbanen på spilleren er ødelagt... og må enten leveres inn for å fikses eller kjøpe ny... hvis dety smeller i bassen er det dårlig jord på forsterkeren... hvis du har flere komponenter som krever pluss og jord så må du huske å pusse godt rundt området som jorden kobles til og vær sikker på at det er i kontakt med karosseriet og jord alle på samme sted... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå