erikmikalson Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 Merke: BMW Modell: 3 Serie (E36) Typ: 318i Registreringsår: 1991-1993 Karosserikode: E36 Motorkode: M40-B18 Jeg skal bygge om min BMW 318i til en BMW 318IS men jeg vet ikke hva jeg må gjøre og hva som skal til. Sånn som jeg fikk det fortalt så måtte jeg bytte ledningsmatte bare men jeg har ikke peiling egentligt så jeg håper på noen gode svar fra dere her i forumet. Og forresten kan jeg beholde den samme girkassen ? Eller må jeg bytte om alt av akslinger osv ?
Hauso Skrevet September 13, 2009 Skrevet September 13, 2009 godkjent eller ikke? du trenger vel ecu, ledningsnett, lmm, ++ fra IS. og muligens andre bremser kan være greit. Men hvis du har planer om å godkjenne det, så er det en stor fordel å søke om det hos vegvesenet FØR du gjør noe.
erikmikalson Skrevet September 14, 2009 Forfatter Skrevet September 14, 2009 Eg ska ikkje ha noge godkjent nei, ska bara ha nye motor eg og noen få hestar mer bara Bilen eg har nå hørres ut så ei tikkanes bomba å det er ikkje lenge te den sprenger tror eg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå