Halvor89 Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Selger 2dekk i dimensjonen 225/40/18 Merket er Falken FK452 Kjørt ca 300mil med. Bra med mønster igjen. Minstepris: 1300,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Bytte til 215 altså? Disse falken FK452 er kanon bra dekk, har disse bak på min og må si at rompa sitter som bare det uansett om det regner som f***. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 heisann..solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 heisann..solgt? Hei =) Nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 Bytte til 215 altså? Disse falken FK452 er kanon bra dekk, har disse bak på min og må si at rompa sitter som bare det uansett om det regner som f***. Prøve på det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet September 18, 2009 Forfatter Share Skrevet September 18, 2009 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 .......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Twix Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Hei:) er intrisert i dekka, vis u fortsatt har di. . ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Hei:) er intrisert i dekka, vis u fortsatt har di. . ? Har de jeg vettu. Eneste som er, er at de må hives av felgene Men det er fort gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Twix Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 ja men da vill jeg hjerne ha de:) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Ja. Har fått en PM fra en anna en som ville ha de og. Venter til i morra og ser om jeg hører noe fra han. Dersom jeg ikke gjør det, skal jeg få tatt de av felgene iløpet av de nærmeste dagene. De skal sendes eller? (Kjøper betaler frakt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Twix Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 ok. ja de må sendes til Grimstad:) Det høres greit ut det. Trenger bakdekk, så bare send meg en pm, vis han ikke skal ha de:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå