Bjørn K Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Pen 1990 mod M3 sport evo til salgs. Svart med svart skinninteriør. Kun kjørt om sommeren siste 10 år. Km stand 98000. Sommerdekk på borbet felger og vinterdekk på BMW felg. Pris 225 tusen eller høyeste bud. Ta kontakt på mail bjornk.oye@gmail.com eller tlf 97141717. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 original SE? ser den mangler de røde plugghettene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Tror nok denne har vert skadet eller noe. Den har jo ikke SE front, ikke SE pakning rundt panseret, ikke røde plugghetter, ser ikke noe flap på vingen på bildet mulig den er i nederst posisjon. Den har da heller ikke Recaro SR stolene. Så noe muffins er det her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furis81 Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 og prisen er??? 100 000 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 og prisen er???100 000 ? Står 225.000...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 kan jo være se fronten jeg har org. se front på min men med evoII leppa utenpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 ser da ut som SR stolene..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Turbo Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Tror nok denne har vert skadet eller noe. Den har jo ikke SE front, ikke SE pakning rundt panseret, ikke røde plugghetter, ser ikke noe flap på vingen på bildet mulig den er i nederst posisjon.Den har da heller ikke Recaro SR stolene. Så noe muffins er det her... Den HAR SE front, den HAR SE pakninger rundt panseret, pluggledninger er ikke røde nei, men den HAR flap i nederste posisjon, og det ser virkelig ut som SR stoler også? Du ser det står at du kan klikke på bildet for større versjon? Eneste muffins her må være den jeg har i ovnen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Tror nok denne har vert skadet eller noe. Den har jo ikke SE front, ikke SE pakning rundt panseret, ikke røde plugghetter, ser ikke noe flap på vingen på bildet mulig den er i nederst posisjon.Den har da heller ikke Recaro SR stolene. Så noe muffins er det her... Den HAR SE front, den HAR SE pakninger rundt panseret, pluggledninger er ikke røde nei, men den HAR flap i nederste posisjon, og det ser virkelig ut som SR stoler også? Du ser det står at du kan klikke på bildet for større versjon? Eneste muffins her må være den jeg har i ovnen! Der tok du nok feil på alle punkter foruten kanskje flappen - hehe.. Stolene er nok recaroutgavene til E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Jeg er fortsatt skeptisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 er det ikke en flipp som ligger under der da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Joda, ser det nå Men prisen gjør meg skeptisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Det er greit nok, men hvorfor så billig og hvorfor ikke stolene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 er det noe i veien med stolene da larsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg