Gjest Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18201016 bilen i denne annonsen selges for 90000,- Bilen brukes daglig av Julian S her inne. ta kontakt med han ang kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPowered Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 noen spesiell grunn til 50k av på prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 han over priset den. tok denne i innbytte. så vil prøve å få igjen det jeg betalte. solgt nettopp en org m3 for 145600, så ombygd er ikke vært 140 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPowered Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Så du tok denne bilen i innbytte, og du vil ha igjen pengene dine som er kroner 91000? Er jeg med da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 har du denne enda? får man godkjent denne som m3 nå da?`med tanke på biltilsynet ? vil på ingen måte ødelegge salganonnsen din, jeg spørr rett og slett fordi jeg er intressert i denne bilen! Mvh stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 muligens int jeg også, hva skjer om bilen blir stjelt? får man bare igjen det en 318is er verdt? er alt m3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 muligens int jeg også, hva skjer om bilen blir stjelt? får man bare igjen det en 318is er verdt? er alt m3? du kan forsikre den som en m3 trur jeg, selv om det kun er registrert som en 318 is, det går i hvertfall andre vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Bilen er ikke godkjent ombygd. jeg har kun tatt den i innbytte. veit ikke noe om den. MEN alt på den er ifra M3. såpass har jeg finni ut. vært i norge i 9 år. så det har vell sine grunner til at det ikke er prøvd å få det godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 ja, er det ikke 10 år for og slippe avgifter? har du et telefon nummer jeg kan nå deg på`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 10 år ja, men hvis du ikke har papirer fra donorbil så tror jeg du sliter med å få godkjent uansett hvor mange år bilen har vært i landet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 10 år ja, men hvis du ikke har papirer fra donorbil så tror jeg du sliter med å få godkjent uansett hvor mange år bilen har vært i landet. har du disse papirene på donorbilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 medfølger en mappe med papirer. Ta kontakt med Julian S her inne. er han som har bilen og alt det der. er bare jeg som eier den. send han en pm eller ring han. han er bare treig til å legge den ut. så derfor gjorde jeg det. for jeg trenger pengene snarest ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 medfølger en mappe med papirer. Ta kontakt med Julian S her inne. er han som har bilen og alt det der. er bare jeg som eier den. send han en pm eller ring han. han er bare treig til å legge den ut. så derfor gjorde jeg det. for jeg trenger pengene snarest ! skjønner send meg nummeret hans på pm da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 ......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg