Gå til innhold

Ombygd E36 m3. 90000,-

Anbefalte innlegg

Skrevet

han over priset den. tok denne i innbytte. så vil prøve å få igjen det jeg betalte. solgt nettopp en org m3 for 145600, så ombygd er ikke vært 140

Skrevet

har du denne enda?

får man godkjent denne som m3 nå da?`med tanke på biltilsynet ?

vil på ingen måte ødelegge salganonnsen din, jeg spørr rett og slett fordi jeg er intressert i denne bilen!

Mvh stian

Skrevet
muligens int jeg også, hva skjer om bilen blir stjelt? får man bare igjen det en 318is er verdt? er alt m3?

du kan forsikre den som en m3 trur jeg, selv om det kun er registrert som en 318 is, det går i hvertfall andre vei.

Skrevet

Bilen er ikke godkjent ombygd. jeg har kun tatt den i innbytte. veit ikke noe om den. MEN alt på den er ifra M3. såpass har jeg finni ut. vært i norge i 9 år. så det har vell sine grunner til at det ikke er prøvd å få det godkjent.

Skrevet
10 år ja, men hvis du ikke har papirer fra donorbil så tror jeg du sliter med å få godkjent uansett hvor mange år bilen har vært i landet.

har du disse papirene på donorbilen?

Skrevet

medfølger en mappe med papirer. Ta kontakt med Julian S her inne. er han som har bilen og alt det der. er bare jeg som eier den. send han en pm eller ring han. han er bare treig til å legge den ut. så derfor gjorde jeg det. for jeg trenger pengene snarest ! :)

Skrevet
medfølger en mappe med papirer. Ta kontakt med Julian S her inne. er han som har bilen og alt det der. er bare jeg som eier den. send han en pm eller ring han. han er bare treig til å legge den ut. så derfor gjorde jeg det. for jeg trenger pengene snarest ! :)

skjønner :D

send meg nummeret hans på pm da ;)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...