dj-m Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 var å kjørte bilen i går, og da jeg parkerte røk det litt fra det ene hjulet og luktet skikkelig vondt, er det bremsene eller er det kan det være noe annet, har mistanke til kalipperen , men er ikke sikker, i så fall hva av disse skal jeg ha på min bil? er venstre side det er snakk om her https://www.koed.no/2.1.asp?kattype=e34 ... anker_4826
Simpel Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Hm, må være noe som går om dagen. Holder akkurat på å bytte bremsene bak på min E34, der har kaliprene hengt seg fast. Ikke umulig at du har det samme nei, kan og være håndbrekket som har hengt seg fast. Men jeg gjetter nå på caliper. Du trenger www13300, regner med det er venstre bakhjul det er snakk om. Tips: Kjøp med nye bremseslanger og bremserør i samme hiven. (Stoppet opp her, så jævlig rustet og stygt at det gikk i stykker når jeg begynte å herje med det). Og nye bolter til caliperfestet.
Simpel Skrevet September 14, 2009 Skrevet September 14, 2009 Forresten, er det touring du har? Da blir det www13308
Simpel Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Kan og prøve å move opp den du har. Finnes og repsett til calipre, men nyoverhalt "nytt" caliper koster ikke mer enn rundt 600 som du ser.
Sir Hofstad Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Tipper det er klavene til håndbrems som er problemet.
Simpel Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Det var det jeg trodde var feilen på min og, samme symptom. Men de var helt OK, caliprene på begge sider var derimot helt låst. Er vel ikke lett å fastslå uten å skru det opp. Noen som har vært med på at håndbrekkvaieren har hengt seg fast?
dj-m Skrevet September 18, 2009 Forfatter Skrevet September 18, 2009 hva slags bremseslange er det jeg skal ha, skal bestille fra koed
dj-m Skrevet September 20, 2009 Forfatter Skrevet September 20, 2009 er det den ytre slangen jeg trenger jeg trenger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå