mhane Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Fullutstyrt og godt vedlikeholdt 730d automat m/steptronic selges. Bilen er utstyrt med navigasjon (0609), tv, professional radio (0670), kasett (0690), cd veksler (0672) og integrert telefon (0629). Fax og aux inngang. Navigasjon og telefon er også stemmestyrt (0620). Elektriske komfortstoler (0456) for både fører og passasjer (0494) som er el justerbare i 6 retninger samt luftkompressor for å justere hardhet og egen massasjefunksjon, som er fin ved langkjøring. Memory funksjon med 3 stiller for fører. Denne memory funksjonen virker også inn på det elektriske rattet (0245) med komfort ut/innstignings funksjon og de elektriske speilene. Innfellbare speil med ryggefunksjon der både innvendig og utvendig speil er automatisk avblendbare (0430). 4 x elektriske vinduer med barnesikring bak og komfort lock, som også innbefatter den elektriske glasstakluken (0403). 3 kanalers integrert garasjeport åpner (0319). Regnsensor. Grøntonet frontrute (0354). Multifunksjonsratt med cruise controll. Elektrisk rullegardin bak (0416) og manuelle i bakdører. Parkerings sensorer foran og bak (0508) letter lukeparkeringene. Antispinn ASC, dekktrykk kontroll RDC (0265), Webasto dieselvarmer, 3 trinns setevarme og varmetråder i frontruten der vindusviskerne parkerer er ting som hjelper godt på om vinteren sammen med et bra 2 sonet klimanalegg med restvarmefunskjon. Skipose (0464) Nye kullfilter og automatisk stegning av klimaanlegget ved forurenset luft. Storhandling byr ikke på problemer da det hydrauliske bagasjerommet (0316) åpnes og lukkes via et knappetrykk. Xenon nærlys (0522) m/ follow me home, ekstralys skjult i grillen for mørke høstkvelder som enkelt kan tas bort for de som ønsker det. Grøftelys og tåkelys, lys pakke med blant annet lys i dørhåndtak både innvendig og utvendig, under dører og oppladbar lommelykt i hanskerom. Avtagbart hengerfeste. I tilegg til vanlig airbag for fører og passasjer er det også airbag i a stolper, dører foran og bak og c stolper. Godkjent senket med Apex senkesett. (innført i vognkort) Bilen er EU godkjent i august 09 Bilen er orginal Biarritzblau men ble etter jeg kjøpte den lakkert Avusblau for å få mer glans i lakken utvendig Står nå på 19” RH felger med helt nye dekk, men kan også leveres med orginale BMW 16”. Vinterdekk er 16” orginalfellger med piggfritt, men kan også leveres med 17” M felger med Nokian (hakka 4) piggdekk. Dette har vært en meget god pendlebil med god drivstofføkonomi og nok krefter. Er for det meste kun langkjørt og fremstår som godt utstyrt og det meste av slitedeler er byttet i mitt eie. Ta kontakt for utfyllende informasjon. Email: tillitsmann@gmail.com Telefon: 93086739 Eller PM Mod 1999 Km 244' Pris 228' Det er lov å komme med konstruktive kommentarer i salgstråden Skal oppdatere med helt nye bilder etterhvert som tiden strekker til. Motor: Midtkonsoll: Interiør: Vintesko bildet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 Jepp, da klarte jeg å punktere. Ikke mulig å fikse dekket. Dekkene er helt ny og knapt kjørt på, så det er ikke noe krise, må bare kjøpe ett nytt likt dekk og det var det 1-2 ukers leveringstid på hos dekksjappa her. Bilen står nå på ett reservehjul og kan fremdeles vises, men det tar altså et par uker før den sist 19" er på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Åhh...denne bilen har jeg kjørt, fantastisk komfortabel bil Blir det nyere 7-serie nå da?? Lykke til med salget hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Vi får se Blir å legge den ut på Finn så snart jeg har fått nytt dekk og tatt noen bilder. Tenkte å legge den ut her først for å se om det ble noe ramaskrik på pris annonsetekst osv. Folk her klarer jo som kjent ikke å holde seg Siden det ikke har kommet de store reaksjoner blir det vel omtrent slik jeg legger den ut på Finn. Meget bra bil for dem som kjører mye ja. Hadde jeg fortsatt med pendlingen hadde jeg nok beholdt den noen år til. Særlig med tanke på alt jeg har skiftet av slitedeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Mener å huske at denne bilen har gått i Oslo tidligere, stemmer det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet September 20, 2009 Forfatter Share Skrevet September 20, 2009 Ja det var et selskap (Global Business Marketing Ltd) som importerte bilen til Norge (første gangsreg Norge 06.06.03) for å bruke den i næringsøyemed. Skal ha vært brukt til å frakte div artister til å fra konsertlokale ol. Artister som blant annet Anastasia og bandet til Ozzy er blant dem som skal ha gnidd seg i skinnsetene Hadde nesten vært litt gøy å undersøke om det stemmer og hvem som eventuelt har sittet i bilen. Fant en amerikansk mynt under baksetet og tenkte litt på hvem som kunne ha mistet den der. Den ligger fortsatt i bilen. Så havnet den hos en privatperson som jeg kjøpte den av, så jeg er altså 3 eier i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 Nydelig bil mhane! Lykke til med salg! E38 med diesel er drømmebil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet September 21, 2009 Forfatter Share Skrevet September 21, 2009 Takker for det. Skulle hilse fra bilen også Skal prøve å få vasket den og tatt bilder i dag slik at jeg får laget ferdig annonsen på Finn. Men pga punkteringen må det bli bilder bare fra en side først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 https://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19244119 Ga opp å vente på oppholdsvær for å ta bilder. Det har øset ned 28 av 30 dager her i vest så måtte bare knipse noen slik at jeg fikk lagt den ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg