Wasp Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Hei. Jeg har et problem med min BMW 520i. E39 Reg nr BP56998 Noen ganger forsvinner turtallet på bilen. Prøver å gji gass men det synker helt til bilen stopper. Det har skjedd når bilen er varm med full tank og 1/4 tank. Hva kan problemet komme av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wasp Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 Glemte å si at den starter etter 1-2 min etter 5-6 forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wasp Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 Ingen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wasp Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 Ingen forslag i dag heller????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Vil tippe at den får falskluft .. Sjekke om belgen ved LMM er morknet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå