Jimxd Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Holder på å lage en E46 M3 3.2 Liter i 3D studio Max. Var ikke helt sikker hvor jeg skulle legge ut denne posten men tenkte jeg kunne gjøre det her Tenkte siden jeg ikke har råd til drømmebilen min så tar jeg å lager den i 3D studio:p Jeg begynte i dag med litt research og trengte litt generel info og litt forskjellige bilder. Henter bilder litt overalt egentlig. Litt fra GS, (for å kunne lage motordelene lett ) google osv Tenkte jeg skulle legge ut bilder tidlig i prosessen så dere kunne følge med åssen det gikk underveis Her har jeg satt opp fronten, top view og fra siden. Dette blir ett langtidsprosjekt så jeg skal gå veldig mye inn i detaljer. Ikke bare for at det er vanskelig men også for min egen del. Slik at i fremtiden så har jeg noe å vise frem Grunnen til at jeg fikk lyst å lage denne bilen var fordi jeg har "lettere" for å lage noe jeg brenner for. Å jeg brenner for BMW spesielt M3 Skal komme mer inn på detaljer om hva som skal være i bilen osv senere. Når jeg er ferdig skal bilen se omtremt slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Cool =) Oppdater ofte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 Det skal jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 fett Du spiller vel ikke tilfeldigvis Street Legal Racing?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 hehe nei gjør ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Ser bra ut Og vanskelig ut, men de fleste programmer ser veldig vanskelige ut i starten når man ikke har sett det før Husker jeg startet med PS Lykke til, gleder meg til å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 Takk for det. Holder på med et annet prosjekt så fått gjort lite men tenker jeg skal ta en dag og ihvertfall få formen på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå