rulven Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Overskriften sier vel seg selv But here we go: Jeg skal som sagt bygge om bilen min til manuell, og trenger derfor noen tips! Det sitter en 5 trinns automatkasse med vinterprogram i bilen. Dvs at den låses i 3dje gir og antispinn aktiveres. Hvordan blir dette når jeg bygger om, ihht at den låser seg? (Antispinngreia har jeg fått svar på, så den er i box) Så lurer jeg på om jeg må gjøre noe med mellomakslingen? Er det noe forskjell på disse fra aut til manuell? Modell på bilen er e34 525ia 93 mod. (m50) Om det er noen her inne som har gjennomført dette, kom gjerne med tips ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Sjekk denne tråden her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... at+manuell Finnes også flere tråder om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rulven Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 Takker og bukker! Var noe hjelpsom den tråden du linket til. Men er det andre her inne som har lyst å svare meg her, så skrik ut! hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rulven Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 Finner liksom ikke noe svar på det jeg lurer på ved å søke.. Så derfor bumper jeg denne opp i håp om å få svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 å nok bytte mellom aksling ja for den er lengre på manuell biler.. må også ha svinghjul clutch pedal sett slave selynder girkasse girkasse feste gir overføring gir kule og belg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå