Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
hei vurderer og selge min m5 motor ettersom har fått noen endringer i planene hehe evighetsprosjekt. stort sett det du trenger for og få den til og funke i bil kan følge med f eks radiator elnett osv osv står i en 518i e34 har koblet om el nett på bil så motor starter og går men manger vifte så har ikke kjørt bil. men motor elnett til motor e ok ikke klippet altså.

ps må ikke selge men kom med bud :lol: eller spørsmål om du lurer på noe 8)

første man med 20k så får du motor, motor elnett, radiator, olje kjøler, girkasse egentlig allt du trenger

Skrevet
hei vurderer og selge min m5 motor ettersom har fått noen endringer i planene hehe evighetsprosjekt. stort sett det du trenger for og få den til og funke i bil kan følge med f eks radiator elnett osv osv står i en 518i e34 har koblet om el nett på bil så motor starter og går men manger vifte så har ikke kjørt bil. men motor elnett til motor e ok ikke klippet altså.

ps må ikke selge men kom med bud :lol: eller spørsmål om du lurer på noe 8)

første man med 20k så får du motor, motor elnett, radiator, olje kjøler, girkasse egentlig allt du trenger

Billi.. hadde jeg ikke hatt så mye annet jeg skulle brukt penger på nå så hadde jeg slått til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...