JIMVP Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 abs`n min fungerer ikke.. tok sånn feilsøkings test på mekonomen, og der sto det at det ikke kom støm til.. alle sikringer er hele.. kan det være et reele som har hengt seg? noen som har hatt samme problem og som har funnet feilen?
Soilborn Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 ABSen har falt ut hos meg en gang eller to, da har det bare vært dårlig feste på batteripolene. Skrudde til klammene, og ABS var tilbake igjen. En slik simpel ting er jo hvertfall en grei plass å sjekke i første omgang
JIMVP Skrevet September 15, 2009 Forfatter Skrevet September 15, 2009 ABSen har falt ut hos meg en gang eller to, da har det bare vært dårlig feste på batteripolene. Skrudde til klammene, og ABS var tilbake igjen.En slik simpel ting er jo hvertfall en grei plass å sjekke i første omgang er god kontakt der.. er ikke lenge siden jeg monterte nytt bateri
StianA Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 lyser det i dashbordet? sikkert en føler/sensor som har gått i værstefall så kan hovedenheten ha gått.
JIMVP Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2009 lyser det i dashbordet?sikkert en føler/sensor som har gått i værstefall så kan hovedenheten ha gått. ja det lyser
birken85 Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 fikk du ikke opp på diagnosetesten hvilket hjul feilen var på? om det er feil på hele selve systemet kan det jo vere hovedenheten ja :S
JIMVP Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2009 fikk du ikke opp på diagnosetesten hvilket hjul feilen var på?om det er feil på hele selve systemet kan det jo vere hovedenheten ja :S diagnosetestes sa at sentralen ikke fikk strøm.. sa ingen ting om at det var en føler som var gåen nei.
JIMVP Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2009 Sjekke tilkoblingene til ABS sentralen da? skal sjekke om det er strøm i den kontakten i morgen er det det er det sikkert sentralen som er gåen da?
Vollen Skrevet Oktober 16, 2009 Skrevet Oktober 16, 2009 Hei, har samme problem, både lampa til ABS og ASC lyser, noen som vet hva en sånn diagnose test koster, og so hva koster det om noen av følerne eller sensorene er gåen?
Egil-s Skrevet Oktober 16, 2009 Skrevet Oktober 16, 2009 En kompis av meg hadde problem med abs'n for en stund siden, han dro å tok en diagnosetest, kostet 500,- De sa det var en føler på et framhjul, jeg skifta den og saken var biff.
Vollen Skrevet Oktober 16, 2009 Skrevet Oktober 16, 2009 Jaok, men har ikke so god peiling, men er det stor prosess og skifte en føler?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå