Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens, lurte på om noen av dere har vært borti dette før? Har søkt, men fant ikkenoe.

Vifta foran til radiatoren går hele tiden, altså at den aldri stopper. Veldig irriterrende da dette spiser opp batteriet mitt. Selv når tenninga er av så går den stygge viften. Noen som har vært borti dette? Er jævlig lei og irritert den... :evil:

Takker på forhånd for innspill! :wink:

Skrevet

Hei du!

Regner med at dette er en elektrisk vifte iogmed at den går selv når du har stoppet bilen.. Det er ikke giveren som er gåen da? Mener den sitter oppå vifta til venstre..? Ikke skyt meg om jeg tar feil, men verdt å ta en titt?

Skrevet

Er elektrisk ja, giveren? Altså den jeg kobler til vifta med? Vifta tok kvelden, så har bestilt nytt fra koed samt med ny temp -sensor.. Men kan giveren bli kaputt den og? Evnt hvordan bytte? La merke til og målte på den at den ga hele tiden strøm.. :S

Skrevet

mener den sitter oppå vifta, den du huker av for å få demontert vifta.. tror bestemt at det er temp sensoren.. og er den kaputt, så vet ikke vifta om når den skal starte og stoppe.. men sikkert greit å bytte alt uansett, for den vifta stopper etterhvert.. har jeg erfart i fergekø med biler på alle kanter...hehe

Skrevet

Jeg koblet fra temp-sensoren. Ingen forskjell, fortsatt får jeg strøm dit.. Hvordan bytter jeg giveren? Har du noen andre ideer om hva det kan være?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...