Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser etter ett greit senkesett til min e36 325 sedan.

Men jeg er litt redd for det med hvilken måned bilen min er produsert i. Om det er før 92/06 eller etter.

Lurer også veldig på hvilket type senkesett jeg skal ha på bilen. Altså hvor mange mm jeg skal ha forran og bak. Vil ihvertfall ikke ha for lav bil så jeg så vidt kan kjøre over en hompel uten at det kommer borti.

Noen som har gode erfaringer med noen senkesett? Tenker å kjøpe fra GS da. Så tenker Bilstein eller Spax sitt. Eller om noen vet om noen andre de anbefaler.

Takker for alle svar! :)

Skrevet

Kjørevaner. Bor i kristiansand. Helt greie veier. Mye drittveier men kjører som regel de fine veiene.

Kjørestil? fort? xD Vil bruke den litt som banebil etterhver (planer om m3 motor i den)

Bare meg som skal bruke bilen .

=)

Skrevet

Okei, du vil at den skal sitte i svinga med andre ord!

Endre topic til "Skal kjøpe senk, anbefal coilovers til E36"

Har dessverre fint lite kjøre erfaring i e36 annet enn passager :)

Men ring og hør med f.eks Koed, de er som regel behjelpelige med dette!

Jeg selv kjører FK Königsport på min E30, og er STRÅLENDE fornøyd!

Skrevet

Har Supersport på min 325 nå. Passe stivt, men kan fremdeles ikke skamsenke da det er litt fjøring igjen. Kjøper du f.eks. K-sport/D2 kan du justere d så hardt at har du 5mm klaring har du mer enn nok hehe

Skrevet

Jeg har no FK coilovers på bilen min, og jeg synes den er -altfor- myk!

K-Sport har jeg hørt skal være greit med tanke på pris. Selv hadde jeg Bilstein PSS9 på m3'n min. Og det var jeg fornøyd med.

Skrevet

Hmmm ok . Blir litt mange å velge mellom :P

Lurer på hvorfor jeg bør velge de forskjellige. Er det noen som er kjent for å lage litt lyd eller noe? Vil ikke ha noe slikt :P

K-sport er uten TUV Som det står..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...