Tomsti Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 blir mye spørsmål fra meg nå men jeg skal montere m3 diffuser, men ble satt i tvil om den svarte plastikken som hører til bakfangeren skal fjernes, eller om diffuseren skal limes rett på den svarte delen? se bilde
Tomsti Skrevet September 15, 2009 Forfatter Skrevet September 15, 2009 og ja, bilen skal vaskes snart
cypher Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Det vanlige er vel at den skal fjernest.
Torbjørn H Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Den skal fjernes ja. Men, på det bildet du har her kan det se ut som diffusoren ikke er hel? Ser ut som festet er knekt, stemmer det?
Tomsti Skrevet September 15, 2009 Forfatter Skrevet September 15, 2009 ja, det stemmer ja! er det noe hindring?
Torbjørn H Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Tjaaa, den blir jo ikke å sitte fast på den siden da. Mulig den blir å henge på, men jeg ville ikke kjørt med det slik, blir nok ikke å tåle luftmotstanden. Edit: Om festet er intakt er selvfølgelig ikke dette noe problem, men ser ut som du mangler det, utifra bildet.
Tomsti Skrevet September 15, 2009 Forfatter Skrevet September 15, 2009 JADA, funka som fan det der vettu, ble glad nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå