Falc0 Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... 5339430419 Hei! Jeg skal nå selge bilen min, grunnet kjøp av billigere bil. Bilen går meget bra. Ingen problemer med motor/drivverk. Bilen har aldri lekket olje, tørr og fin motor. Starter alltid. Den er stilren M-tech stylet og ser meget bra ut i lakk og karosseri. Minus med bilen: Det er noe småfiks på bilen innvendig, dette driver jeg og utbedrer nå. Bilen er 99% rustfri, det er ei lita rustboble bak v.bagasjelokket(se bildet) Bilen har en liten eksoslekasje. Bilen står i Kongsvinger. Km stand: 178325 Årsmodell: 1996 Karosseri: Sedan Sylindervolum: 2.0 Effekt: 150hk Drivstoff: Bensin Girkasse: Manuell 5trinns Farge: Mauritius blå Nylig byttede deler: Frontrute Servotannstang Stang, stabilisator Luftfilter Oljefilter Drivstoffilter Kupefilter Tennplugger Bilens utstyr: Lettmet. felg sommer - nye sommerdekk m. bra profil Lettmet. felg vinter - nye piggdekk m. bra profil Metallic lakk Elektriske speil El.vinduer - foran Midtarmlene - i skinn CD-spiller/radio Sentrallås Servostyring ABS-bremser Airbag foran Antispinn (ASC) El. takluke Varmeapparat Mtech diffuser Vindussenker (ikke montert) Pioneer DEH-P7000UB Portabel harddisk til USB spilleren (250gb) Har du spørsmål post dem gjerne her, eller send meg en PM PRIS: Gi bud! Nye bilder nederst på siden (Motorrom/understell) Her er flere bilder, har fått montert M/// diffuseren nå : ) Bilder før lakk: Slik så den ut før: Felgene som sitter på bilen her nå, er vinterfelgene som medfølger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Det er vel heller lite sansynlig at den har ESP. Ikke for å ødelegge, bare for å gjøre deg oppmerksom på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 det ernok asc han mener ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falc0 Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 Er asc jeg mener ja, beklager. Gjør om nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Prisant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falc0 Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 Mellom 50-70 lapper, veit ikke hvor mye det er mulig og få igjen for den jeg. Ga selv 65 lapper da jeg kjøpte den for et år siden. Og da var den helt orginal, og matt i lakken. Så spanderte hellakkering og styling på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falc0 Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falc0 Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falc0 Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Kommer bilder av motor og understell i morgen, stay tuned! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Kan gi deg et bud på 40 jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falc0 Skrevet September 18, 2009 Forfatter Share Skrevet September 18, 2009 Kan gi deg et bud på 40 jeg Notert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falc0 Skrevet September 18, 2009 Forfatter Share Skrevet September 18, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falc0 Skrevet September 19, 2009 Forfatter Share Skrevet September 19, 2009 pump it up : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falc0 Skrevet September 20, 2009 Forfatter Share Skrevet September 20, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falc0 Skrevet September 21, 2009 Forfatter Share Skrevet September 21, 2009 \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg