Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Under opprydding i verkstedet dukket plutselig denne spesialbygde subkassen til E34 Touring opp. Noen som kan ha bruk for noe sånt? Passer sikkert i andre stasjonsvogner også, men er som sagt spesialtilpasset E34.

Subben som står i nå er en 15" Cerwin Vega Stroker, og forsterkeren er en kjempelang Mac Audio :wink: (Edit: testet og funnet i uorden)

Dette spilte vanvittig bra i sin tid, men i og med at kassen ikke har vært i bruk av noen av oss her på verkstedet på mange mange år, tør vi ikke gå god for at disse to komponentene er 100% i orden ennå.

Men selve kassen er hvertfall grei :)

Ta kontakt for nærmere info ved interesse:

trna6nhhknulvxeufj11.jpg

rkc3p8xhd6eaxq290hmy.jpg

yeokmdkd4nwlh9pkoq7p.jpg

4o0sytriuwe55r7nyrzy.jpg

fmmgzg3y0ec6aytvgvvb.jpg

Skrevet

Rundt en 1000-lapp for kun selve kassa, den er forøvrig laget i MDF.

Men kan selvfølgelig prøve å koble den opp for å se om komponentene funker, siden det er mest interessant å selge komplett. Pris komplett avhenger av tilstand og funksjonalitet på sub/forsterker i såfall.

Kan se om jeg finner en bil å teste den kassa i.

Skrevet
byr 700,-! Bare å ta med inn til Baill byen om du eller noen av brødrene dine skal utover ;)

Må teste om sub/forsterker funker først for å se an muligheten for komplett salg :)

Tenkt å brukt den i Skyline`n eller?? Hehe :wink:

Skrevet
byr 700,-! Bare å ta med inn til Baill byen om du eller noen av brødrene dine skal utover ;)

Må teste om sub/forsterker funker først for å se an muligheten for komplett salg :)

Tenkt å brukt den i Skyline`n eller?? Hehe :wink:

Nei, blir nok ikke i den;P Totalt ribbet med bur osv den så;)

Blir vel kanskje i bmw'en hvis det blir plass, går vel kanskje sånn ca akuratt :)

Skrevet

Har ikke fått testa ennå nei, men har sporet opp en bil med alle kabler ferdig opplagt, så vi skal vel få til en liten test i løpet av helga vil jeg tro :)

Hvilken vinterbil skal du få plass til denne i da Reidar? :wink: Kjøpt deg E34?

Skal få Vegard til å ta kontakt med deg når kassen er testa jeg, så får dere bli enige. Prioritere kjøpere som kan hente selv siden kassen er stor og tung :)

Skrevet

Flere som har sendt forespørsel på anlegget, så jeg svarer her i tråden hva vi har funnet ut til nå.

Prøvde å koble opp nå i kveld, men det var ikke livstegn i forsterkeren, så den kan vi nok bare avskrive.

Skal prøve å koble opp på nytt med annen forsterker i løpet av helga. Kommer med referat fra testinga så snart den er gjennomført :)

Skrevet

Der skulle det være plass til en sånn kasse ja vil jeg tro :wink:

Fikk dessverre ikke tak i den andre forsterkeren vi skulle prøve nå i helga, men håper å få tak i den så snart som mulig.

Skrevet

Da er subben testet (uten noen fininnstilling), og den synes å virke helt bra.

Broderen holder på å forhandle frem en bytteavtale nå, så dersom den går i boks ser det ut som kassen blir solgt/byttet inkl. subben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...