Stich Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Min BMW e36 320IA 1995. Handlet meg bil for en måned siden tenkte jeg kunne legge den ut å hørre hva dere synes om den:) Utvendig: Blinklys Klarglass Frontlykter "angeleyes" Baklykter sorte 97 mod. grill Felger: BBS RC Dekk 235/17/40 framme Dekk 235/17/40 bak Innvendig: Skinn interiør "kjørecomputer" Sportseter Armlene bak Understell: Ebc Greenstuff Framme, Ebc Greenstuff Bak, Bremseskiver Blackdiamond ventilert combi skiver Powerflex foringer Stabstag Vibrant framme Stabstag av ukjent merke bak. Senkesett Eibach 30/35 Sports dempere. Motor: Supersport effektanlegg heile veien. K&N Innsatsfilter Bilder: Dette får holde for nå i løpet av neste uke så skal bilen få en shinings:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Veeldig pent motorrom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Meget pen E36 med riktige felger og pen senk. Det er bestandig fint å se et så strækent motorrom. Det eneste jeg ikke likte var blinkelysene fremme. Men siden du har uoriginale lykter er det kanskje ikke så dumt likevel. Sliter med å bestemme meg her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stich Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 Trur det hadde blitt feil med oransje blinklys:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 fy den her var strøken i motorrommet! så ut som en veldig fin bil innvendig også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stich Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 noen som vet om det er vanskeli å bytte til den store kjøre computeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stich Skrevet September 19, 2009 Forfatter Share Skrevet September 19, 2009 Lyd klipp av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Jeg tenkte å å ha originale, hvite blinkelys i stedet for de som står på. Men som sagt så er det ikke sikkert de hadde passet med lyktene igjen, så... Angående kjørecomputeren, så tror det skal ligge en tråd om det under Teknisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stich Skrevet September 23, 2009 Forfatter Share Skrevet September 23, 2009 Noen nye bilder etter en vask:) Bilen er klar til å bli kjørt nå er bare noen veker igjen til førerkortet nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stich Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 Da var bilen kondemnert Så nå må eg prøva å få tak i ein ny bmw te rondt 50 - 60 000 så bare te å si ifra visst det e noen her på forume som selger en Bmw 320 I , helst med automat. kjørt max 250 000:) så gjerne send link elns te e36 i ca. samme stand som den eg hadde:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Helvete. Hadde ikke du kjøpt denne bilen så er det godt mulig det hadde blitt meg som henta den... Og nå er den død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Flott bil du har! Men det heter ikke stabstag det du har..det er tårnstag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Nydligt motorrom, va helt sjukt støkent oppi der. Eller va bilen pen, flott felger og interiør. Men baklyktene var ikkje særligt pene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå