GiljeN Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 skal fjerne absen i e34 min.. pga den er stor og stygg og jeg kjører så fint at jeg ikke trenger abs.. men til spørsmålet.. er jo masse bremserør osv som går inn.. hva sjer om jeg bare skur av alt og fjerner enheten/pumpa..sitter jeg med 12 hull olja renner ut i da ? mvh
Sir Hofstad Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 Vet ikke om du mener dette seriøst, men rørene som går inn på aggregatet kan i praksis skjøtes med skjøtestykker.
Racingdude Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 skal fjerne absen i e34 min.. pga den er stor og stygg og jeg kjører så fint at jeg ikke trenger abs.. men til spørsmålet.. er jo masse bremserør osv som går inn.. hva sjer om jeg bare skur av alt og fjerner enheten/pumpa..sitter jeg med 12 hull olja renner ut i da ? mvh Håper du kødder.... Om du gjør det der så mister du alt som er av bremser:P
GiljeN Skrevet September 16, 2009 Forfatter Skrevet September 16, 2009 hehe litt dårligt forklart kansje men abs har ikke virkert på 1år så trenger den ikke
Racingdude Skrevet September 16, 2009 Skrevet September 16, 2009 hehe litt dårligt forklart kansje men abs har ikke virkert på 1år så trenger den ikke Sikkert en abs sensor eller en sikkring som har gått...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå