Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.. Har funnet ut at jeg må selge bremsene mine da jeg bygger om til m3 understell. Bremsene ble montert i helgen på min 325 sedan. men di passer alle e36 untatt m3. altså 316, 318, 318is, 320, 325 og 328. Dette er store bremser som bremser som faen. Har kjørt 2 dager med desse nå og er kjempe fornøyd, så må få solgt desse og kjøpt samme bremsene til m3! om noen er intresert ta kontakt på pm. Eller send sms 95948706

Har tuv papir på di!:)

Jørgen

Skrevet

Jo, jeg har tuv papir på di! Nei prisen på di er over 13 ny, og mine er brukt 2 korte kvelder på vegen. så under 10 går jeg ikkje. har foresten bud på 9.

Har ebc skiver med yellowstuff klosser bake også om noen er intresert?

Skrevet

Takk iNthe!:) Blir so forbanna av folk som skal ødelegge en salgstråd med å utale seg om ting di ikkje har greie på! Nesten alle produktene til k-sport er igrunn tuv godkjente, (eneste produktet jeg kommer på i farta som ikkje er tuv godkjent er kamber stagene) men i 2007 eller i starten av 2008 ble det plutsli slik at di ikkje var tuv godkjente alikavell. men alle som selger k-sport sitter på tuv papirene til di. Så kjenner man noen som jobber i f.eks. gs, bs, eller noen av di andre som selger slikt er det ikkje noe problem å få tak i papirene på di.

Skrevet
jeg har hatt like bremser, k-sport coilovers osv å alt har det følgt med en tuv brosjyre men ingenting som kan legges fram for BT

Da har du kjøpt det etter 2007, for da sluttet di å sende ut tuv papirene på produktene sine. Men tuv broskyren følger fortsatt med.

Skrevet

send meg pm, gidder ikkje at dette skal bli en diskusjonstråd!! Jeg skal selge bremsene mine, ikkje diskutere tuv papirer. k-sport var tuv godkjent. eller som har solgt det siden før 2007 sitter med tuv papirer, kjenner man noen som jobber der får man di ut. vist ikkje må man nåkk betale en del for di, grunnen til at k-sport er billig er nettop fordi tuv papirer ikkje følger med! FERDI MED Å DISKUTERE TUV PAPIRER!!

Skrevet

SYKE BREMSER!! satt på med bilen her en dag! var helt sykt i forhold til min 325! hadde jeg hatt denne summen å bruke på bremser, så hadde dei vør solgt for lenge sia!!

Lykke til me salget Brunsame:D Free bump:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...