Naper Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Selger bilen min da jeg har fått unge og ikke har tid til den mere. Er en blå touring med bra stoff interiør. Det er akkurat byttet radiator, vannpumpe, termostat, drivreim og termostathus. Det negative med bilen er: - Mangellapp EU:Brekk, Absføler høyre foran. - Ikke strøken i lakken, rust på bakluke (Får med en ekstra uten rust) Mottar også seriøse Bud! Ring for en prat! Stian Naper 93200783 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Sleng gjerne ut hvor langt bilen har gått også, for det kommer du til å få spørsmål om uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavco Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Har du bilder?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naper Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Sorry det glemte jeg.. den har rulla ca 250000km. Bilder har jeg desverre ikke inne på pc nå. Men skal prøve og få fikset det iløpet av helgen! HUSK er også åpen for bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Hva er feil med motor? Er det evt. mulig med innbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naper Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 vet ikke helt 100% hva som er feilen. den gamle radiatoren sprakk og da kokte den. så kjøpte ny radiator og byttet vann pumpe og termostat og drivreim. Har ikke fått den igang etter dette. Har en bil til som jeg bruker nå om dagen så er desverre ikke inntressert i innbytte. Men kom gjerne med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 du har ikke fått den igang sier du, vil den ikke starte eller koker den fortsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naper Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 den starter ikke... PS: kan være begjelpelig med evnt frakt av bilen på sør og østlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 legg ut bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavco Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Hvor befiner bilen seg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naper Skrevet September 19, 2009 Forfatter Share Skrevet September 19, 2009 Larvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavco Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Er du hjemme i mårra?? har du tlf nummer jeg kan nå deg på?? Pm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naper Skrevet September 20, 2009 Forfatter Share Skrevet September 20, 2009 TLF 93200783 Er hjemme i 2 uker til så bare og ringe så kan du komme og glane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavco Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 har du mulighet for og laste opp bilder?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg