Gå til innhold

Boggihenger ønskes kjøpt

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Tror desverre ikke dette er lett og få tak i brukt. Jeg har fulgt med på Finn en stund, og de fleste som er nogenlunde fornuftig priset forsvinner styggfort. De fleste er bare noen få tusenlapper billigere enn å kjøpe ny. Husk også at det er en saftig omreg. på hengere med egenvekt over 350 (?) kg.

Jeg har endt opp med å bestille meg en ny henger fra Tysse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte en tredal 2 tonns boggi henger, med innvendig kassemål på 3 meter (den heter T-20-BBL til info, evn T-23-BBL) kjøpte den brukt for to dager siden. den veier akkurat under 350 kg (egenvekt) og er derfor gratis å omregistrere selv om den bare er ett år. var inne på biltilsynet å undersøkte

kjempehenger, som tåler langt over 2 tonn i ny og ne. kan anbefales

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjah. Det dukker nå opp litt i blant. Det gikk en '00 modell Tyssehenger i Porsgrunn i dag til 9000,-. Så veldig pen ut. "Tenkte" litt for mange timer før jeg ringte, så den gikk.

Og så kom denne i kveld:

67_1154867387.jpg

Står til 15k, men var "holdt av" da jeg ringte. Dvs. at den skal hentes i morgen. Har ihvertfall kapret 2. plassen på ventelista om han andre ikke henter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du bekrefter jo det jeg skrev at de går fort unna.

Hvis det er en 320*150 henger er nok det ganske billig faktisk.

Jeg bestillte 320*150 med lemmer, pressening, lås, bøyler, og varesikringsnett for 24000 ferdig reg, levert hjem på døra. Det er riktignok en 1400kg henger, men tror det er under en tusenlapp i diff opp til 2 tonneren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...