torodd Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Hei har akoratt kontrolert forstillinga. og jeg har funnet en slakk i tanstanga. noen som vet om det går ann og skimse opp tanstanga for og bli kvitt slakken? Det er ikke inndre eller ytre endeledd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Så vidt jeg vet er det ikke mulig å overhale tannstang på egen hånd. Enkelte kan justeres noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torodd Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 ja husker fra skolen at det gikk ann og skimse opp... men er vell kansje ikke alle det går ann på det var også en av di tingen jeg ikke fikk med meg ... eller fikke gjort i praksis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Kan gi deg et tips hvis du ikke sier det til noen... Kan ta av mansjett, dreie rattet helt over og pakke fullt med fett, bruker å hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torodd Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 merker ikke slarken inni bilen, er for liten til det. merker det kunn når du løfte opp bilen på bokk og drar\ dytter i dekka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå