brynjar90 Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 noen som vet om et bra sted og plassere delefiltere til frontsett? utenom bagasjerommet.. vil helst ha så lite osm mulig i det, med tanke på at jeg holder på og bygge glassfiber kasse baki der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Plasser dei ein plass der det ikkje er fugtigheit. (eller kapsle inn filteret) Bruk fantasien! Hugs at på på mange delefilter er det justeringer. Gjer justeringene før du gøymer filteret på ein utilgjengelig plass! (f.eks. inni døra) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 under dashen er heller ikke så dumt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flua Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Jeg endte med å skru de fast i den fremre "lomma" i døra på min e39, og trekke kabler gjennom dørtrekket. Ble veldig pent egentlig, og kommer lett til innstillingene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå