Gå til innhold

BMW E30 deler, diffbrems, M30B34, Sorte DE og mer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger unna deler fra min E30 da jeg skal kjøpe ferdig bygget bil.

Jeg har ingen hast med å selge unna og ser helst til at alle deler hentes.

Kom med bud, men ikke skam bud :)

Diffbrems kjøpt av GSbildeler i 2008, ikke gått mange KM. Ble kjøpt selve clutchpakka med hus uten diff. Er montert i diff fra 86mod 325i med delring diff foring, nye simringer og pakninger.

DSC00230.jpg

DSC00229.jpg

Stoler kjøpt av ridetech i sverige, ikke mye brukt. Nesten som nye.

Passer E30's orginale fester til stoler, enkel løsning av feste brakketer med understell og justerbar rygg.

DSC00122.jpg

M30B34 220Hk motor fra 88mod 735i, uvist km stand, ingen lekkasjer, går rent og pent. Mangler orginale oljekjøle slanger, men kan med følge med tilpasset til E30(Mangler oljekjøler. Sitter i E30 preface med motorfester fra Koed, chip fra trimchip og Delrin foringer fra PPF. Har manuell girkasse med dårlig syncro ring 2.gir. Ny clutch vinter 2009

Photo0027.jpg

DSC00192.jpg

Radiator kjøpt hos koed vinter 2008

DSC00119.jpg

Hjemmelagd eksos til motor over til E30

Photo0066.jpg

Understell framme er Bærebruer, powerflex, Dempere (Bilstein med stor diameter på stempel), pakninger/topplager, Kalipere, hjullager, skiver og klosser nytt sist vinter og lite KM. 51mm fjærbein

Bakstilling er fra 325, med powerflex, skiver og klosser nytt likt som forstilling.

Ny bensin tank fra veng sommer 2008, er til preface og hatt på tectyl masse.

Dører som er hjemme lakkert i diamantsvart da jeg kjøpte de(appelsin lakk og små bulkete), ikke pene. Men el-vindu og sentrallås på fremdører. kun sentrallås på dører bak.

Felger 4x100 og (4x114,3 mener jeg). ET35 måtte space 5mm fremme for å få på disse på E30.

Sitter greie dekk fremme og skifte klare bak.

205/40-17 Bridgestone Potenza

Bud over 3500,-

Photo0129.jpg

Photo0092.jpg

Vinterdekk til E30 14"

Husker ikke dekk merke og dim, skal oppdatere med dette og mønster dybde. Brukt 1vinter.

Enkelmasse svinghjul og clutchhus til M30

Har også mer deler som oppdateres senere, ellers bare å spørre da har endel liggende.

Kan kontaktes på PM, her, 458 67 073

SOLGT:

Høyre/Venstre forskjerm

Frontplate

Grøftelys

Instrument med plasma skiver

Frontfanger

Lyktesenkere

Tårnstiver

Sorte DE-lyktene

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Selger unna alt da jeg heler kjøper ferdig bygget bil. Kan selge komplett bil også, men siden karroseriet ikke er godt tror jeg heler lønner seg å selge den i deler.

Jeg er usikker på pris enda, vil heler ha greie bud da syntes er vanskelig å sette en pris på deler.

Har også liggende:

Linselykter orginale E34 uten braketer, kun lampene.

M30 enkelmasse svinghjul

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...