EirikL Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Ønsker å kjøpe 14" alufelger til E30, enten de vanlige colakorkfelgene eller originale BBS. Felgene må være uten kast eller skjevheter, men trenger ikke ha dekk, da de skal erstatte stålfelger som vinterfelger. Helst i henteavstand fra Trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 21, 2009 Forfatter Share Skrevet September 21, 2009 Bump. Håper noen kan hjelpe meg med dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigge77 Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 har disse,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Du kan prøve og ringe 46426778 han har muligens disse liggende.. 14" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 21, 2009 Forfatter Share Skrevet September 21, 2009 Sigge77: takk for tilbudet, men det blir litt dyrt med frakt av felger opp hit. Det var derfor jeg helst ville finne noen i henteavstand til Trondheim. Kim: takk for tipset. Jeg skal plinge på karen og høre om de enda er tilgjengelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Vist han har de enda ligger de sikkert på byåsen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jrn Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Ønsker å kjøpe 14" alufelger til E30, enten de vanlige colakorkfelgene eller originale BBS. Felgene må være uten kast eller skjevheter, men trenger ikke ha dekk, da de skal erstatte stålfelger som vinterfelger. Helst i henteavstand fra Trondheim. Hei, fått tak i felgene dine? Har fire 14" alufelger (strøkne) som kanskje er av interesse? Ring meg på 92096400 så sender jeg deg MMS bilder av de. PS, bor i Kr.sand så det blir kanskje litt langt unna? mvh jrn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 22, 2009 Forfatter Share Skrevet September 22, 2009 14" felger er såpass rimelig at jeg satser på å finne noen i nærområdet mitt. Men takk for tilbudet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pawel_nopl Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 ingen som har 15"???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teciero Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Jeg har 4 stk originale 14"s alufelger liggende. med piggfri vinterdekk. 2 helt nedslitt, men 2 ok. Bor i Namsos, ca 2,5 timers kjøring nord for Trondheim. Samme felger som på denne bilen: http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1250798841 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Ingen som har liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Prøver igjen da felgene jeg fant hadde kast i seg. Helst i henteavstand fra Trondheim, som nevnt tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Var de mange som hadde kast? Mulig de ligger flere og slenge rund om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå