Jørgen Lie Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Tror kamelon-biten nå er vekk pga lakering på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rommis Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Den var ikke dum!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rommis Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Den var ikke dum!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 den lignet jo litt på en bil fra strøket her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 ikke ulik nei, men feil bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Den holder til på Stord i Hordaland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Den holder til på Stord i Hordaland. mm?? er den oppe å går å strøken enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Såg den to ganger i sommer. Ikke på nært hold. Den var ute å kjørte ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 aah. bra d da..! hehe.. har hørt litt forskjellig, så tenkte å høre om noen "familiemedlemer" her inne viste noe om den. skulle egentlig kjøpe den tilbake i fjor, men vinduet i caben var vekk, å eier ville ikke gå ned litt i pris, så da ble d ikke noe av d.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Den går hvertfall der. Jeg sendte Regnr til 2282 så fikk jeg det opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 ja farsken, d tenkte jeg ikke på .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 kjenner han som hadde den før, han selgte den til en i Bergens området snakka han om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 kjenner han som hadde den før, han selgte den til en i Bergens området snakka han om en fra skien-området el?? han jeg solgte til kom fra skien, å han solgte den videre til en annen kar fra skien tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 nei, det kan nok stemme ganske bra men han bor i Lunde nå.. og han selgte den til en annen her, så bytte han den igjen med en annen i Lunde, han som hadde den sist før den havna i Bergens området heter safesex her på forumet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 aah. jah, fant den nå fra safesex her på forumet ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå