GiljeN Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 har lest å styrt på litt nå og lurer på om jeg bare skal sette i gang med å koble opp et. men et par spm.. Ms1 eller ms2 ? Er det noen i rogaland som mapper ms ? hva annet trenger jeg en det som følger med i komplette kit ? ms kit kabelmatte o2 bredbandslamda nye kontakter til dysene Hvilke følere følger ikke med i kitene ? (det står jo da) Hvilke følere er gøy og har og hvorfor ? mye lurt her, men prøver bare og lære litt om sprut Mvh
karlo Skrevet September 27, 2009 Skrevet September 27, 2009 DIYAutotune selger plug and play-versjoner av Megasquirt (MS2): http://www.diyautotune.com/catalog/diypnp-bosch-55pin-unassembled-kit-p-385.html. Selve kittet er det enkelt å montere sammen, og du behøver ikke å endre kabling. Det du strengt tatt trenger i tillegg er: * gasspjeldsensor fra en M30 med automatkasse * O2-sensor Du må dessuten lese opp en del på hvordan du bruker datasprut og hvordan du tuner, ellers er det ikke mye vits i å skifte det ut. Jeg har kjørt på Megasquirt i snart tre år, fungerer smertefritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå