Gå til innhold

Gromme BBS sommerhjul til feks. E60/61 tilsalgs!

HenrikE30+
 Share

Anbefalte innlegg

Selger et sett med 19" BBS CH felger med Yokohama dekk. Hjulene har stått på en E60 525iA, men de passer på mange andre BMWer.

Felgene: 8.5 + 10x19". ET20 (alle 4)

Dekkene: Yokohama Advan Sport - 235/35-19 + 275/30-19.

Bra med mønster igjen!

Prisant. hbo. kr. 12.000,-

Kontakt: Henrik Bergmann - 928 99 650

Felgene er meget pene, men har noen få merker fra kantkjøring

z2ipdft9b3kp7jp0y9rp.jpg

7xrtyjeskjn93r8fnv6e.jpg

o7ahpkyhpd5ms9nxv52u.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvorfor selge disse godsakene Henrik?

Fordi jeg har altfor mye liggende etter solgte biler. De hjulene som skal selges stod på min gamle E60 525i men kjøper hadde uansett 20" hjul så han trengte ikke disse BBSene. Jeg skulle ha en E61 så da tenkte jeg at det var greit å ha, men 545en som jeg kjøpte hadde jo et sett med slike montert... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne godt tenkt meg å vite litt mer, alder på dekk/felg. Hvor mye gummi er det egentlig igjen.

Og, gjerne noen flere bilder.

Felgene (og framdekkene) er to og et halvt år gamle (kjøpt NYE av meg av Autogrip). Gummien foran er litt mer enn halvslitt. Bakdekkene er ca. ett og et halvt år gamle - ca. 25% slitt vil jeg tro. Hjulene har vært lagret på behørig måte siden oktober 2008.

Skal få ordnet flere bilder!

Høyeste bud er nå kr. 13.000,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

BUMP!

Får en del tekstmeldinger av folk som sier de skal ha disse hjulene, men dessverre bare useriøse folk. Til de det angår: Skjerp dere!!!!

Har dere ikke penger eller ikke er helt sikker på at dere vil ha slike hjul så ikke kast bort hverandres tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

budet mitt er der fortsatt! 12500,-

Ikke for å sette deg i noe dårlig lys, men du er jo faktisk en av de som jeg irriterer meg over i forrige innlegg. Husk at du kom med et bud på kr. 13.000,-. Du sa via SMS at du skulle hente hjulene i uken som har gått og du sa også at jeg skulle si ifra dersom det kom et høyere bud - det gjorde det: kr. 13.100,-... Sendte deg en SMS om det men har ikke hørt noe fra deg.

Kr. 12.500,- er for lavt, så det kommer dessverre ikke på tale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

no må ikke du vær så sint Henrik:)

Neida... Er ikke sint :D Sjeldent jeg er det faktisk...

Blir bare så matt av alle disse som sier at de skal ha hjulene og dernest bare blir det stille - sier jeg at jeg skal kjøpe noe, så gjør jeg det. Dersom jeg ombestemmer meg så sier jeg i fra.

Har annonsert en del her tidligere, men jeg føler egentlig at det ikke er vits i å annonsere her lenger. Masse arbeid for ingenting. Useriøst!

Men, jeg er ikke sint :D

Oppgitt er vel det riktige ordet.

Dessuten mener jeg at man bør si ifra. Eneste måten å få folk til å ta seg litt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er ikke 12500 kurant når prisantydning er hbo. 12000 ?

Om du ønsker mer bør du jo heve minsteprisen...

Forsåvidt greit utspill det. Problemet oppstår når budgiver faktisk har kommet med et bud på 13.000,- og så går tilbake på det. I tillegg blir ikke avtalen overholdt fra budgivers side. For meg er en avtale en AVTALE - jeg hedrer den.

Dessuten ser det ikke ut til å spille noen rolle hva minsteprisen er heller. Har fått bud på helt ned i kr. 7.500,-. Mange bud på kr. 10.000,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...