^th0mas^ Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Har en 318i som jeg tror tikker litt. Vet ikke om det skal være sånn, men virker som lyden høres best på førersiden, ved fremre dekk. Kan dette tyde på at ventilene må justeres? Det snodige er at "tikkingen" er mest åpenbar på varm motor, og ikke på kald, slik de fleste bilene er. Tanker om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterE46 Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 DISA'en? en innsugsdel.. eg vetshe akkurat det derre med at det kommer fra fører siden.. men min laget litt sånn "tikking" lyd på en måte.. viste seg å være den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^th0mas^ Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Men har aldri hatt 318i før. Første gang jeg har BMW for den saks skyld. Vil gjerne at bilen skal være i brukbar stand, så er derfor jeg spør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Hvis du har m40 motor er det sikkert kam og løftere som er slitt. Veit ikke om dette er så farlig,min har tikket i 5 år og har ikke blitt noe værre enn den var når jeg kjøpte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^th0mas^ Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Er vel en M43. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Årsmodell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^th0mas^ Skrevet September 18, 2009 Forfatter Share Skrevet September 18, 2009 94 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå