Arotished Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 Vurderer å kjøpe meg en ny diff med 3:62 utveksling og variable LSD (30-90%) og lurer på hva jeg kan få for min orginale diff? Har gått ca 110 000km.
kbteknik Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 6-9000 alt etter tilstand og km vil jeg mene, men det er ikke lett å selge sånt nå..
M3 Yngve Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 Okey, takk. Ikke lett nå? Ikke så mange som har M5 E39 og ikke går de diffene ofte i stykker.
///Naitsirk Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 6-9000 alt etter tilstand og km vil jeg mene, men det er ikke lett å selge sånt nå.. Kan jeg skrive under på
Arotished Skrevet September 17, 2009 Forfatter Skrevet September 17, 2009 Det var lettere før? Mange som sette disse på 540 har jeg lest Men da trenger de også mellomakslingen.
///Naitsirk Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 Nei, men har hatt min for salg her en liten stund nå uten noe respons. Den ligger til 7500,- og har gått 129 000.. kanskje gå litt ned i pris da?? hehe Edit: Må ha bakre del av mellomakslingen ja
Arotished Skrevet September 17, 2009 Forfatter Skrevet September 17, 2009 Ikke bruke den i din egen bil? Kanskje utvekslingen er for liten til 2.8. Takk for svar uansett Sålenge den dekker frakten på diffen ifra USA så er jeg fornøyd 600dollar i shipping pluss 2200 for selve diffen.
///Naitsirk Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 Jo jeg kjører med m5 diff nå jeg Men jeg har 2 serru..hehe Utveklsinga er fin.. 2,93 på 528 mens nå ere 3,15
Arotished Skrevet September 17, 2009 Forfatter Skrevet September 17, 2009 Hehe, trykte meg igjennom tråden din nettopp. PEN BIL!! 2,93 på 528? hmm, det var da ikke mye. Da hjelper det nok med en 3:15 LSD Jeg vil ha 3:62 jeg, 15% mer torque pluss varierende diff lås.
///Naitsirk Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 Takk for det Skulle nå gjerne hatt motoren din jeg da Blir nok übergrom den med 3,62 diff.. hvem trenger toppfart anyways. Butter nok i 250 alikevel den tenker jeg hehe
Arotished Skrevet September 17, 2009 Forfatter Skrevet September 17, 2009 V8 er en pen motor ja! Bare å søke til biltrangsynet å gå til innkjøp av ny motor Hehe, har nok fjernet fartsperra for lengesiden Det var eg personlig krav jeg hadde før jeg reiste ned til Tyskland i sommer. Jeg har nå en mekansik sperre på 325.5 km/t og med de ekstra 70 hestene (til nå) jeg har hentet ut ifra motoren så tror jeg at jeg kan nå denne men uansett, 325.5 er vel et tall jeg aldri får se. Klarte 285 i Tyskland. Med 3:62 får jeg en mekansik fartsperre på 282 km/t som også er mer enn nok for meg.
///Naitsirk Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 HOHO Grisefett!! Hva har du gjort med motoren da? Blir nok V8 neste gang skal du se Trolig ett ombygningsprosjekt..
Arotished Skrevet September 17, 2009 Forfatter Skrevet September 17, 2009 Du har ijallefall en grisefin E39, mangler bare motoren Har ikke gjort så mye med min motor. Supersprint manifolder Supersprint x-pipe Magnaflow bakpotter Evosport under-driven pulley kit aFe CAI Active Autowreke RAM intak Active Autowreke software Med tiden skal jeg få inn en 3:62 diff, Zinosville radiator med elektrisk vifter (istedenfor dne mekansike som stjeler litt hester) og få overhalt motoren å enten få opp kompen til 13:1 (sugetrim) eller bare få på et kompressorkit ifra ESS. Egenvekten er 1700kg uten meg, over 200kg lettere enn M5'n og mer vekt skal av. Sammenlignet med en helt orginal M5 har jeg på 4700rpm 70hk mer
///Naitsirk Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 Like så dumt å få ESS til å montere litt snæx ve LIkte modsa dine veldig godt jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå