rollertoy Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Noen som har sorte nyrer til E46 `99? Evt. pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 pill av dine egne slip de ned å lakk de. gjort det med mine og er helt strøkent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rollertoy Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Ikke umulig jeg gjør det, litt nyskjerrig på hva de koster, hvis det ikke er så ille så kjøper jeg de heller, glad i å skru, men ikke lakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 altså på gs koster ett sett svarte nyrer 1000kr. så noe lakk til 200kr er jo en smule mbilligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rollertoy Skrevet September 18, 2009 Forfatter Share Skrevet September 18, 2009 Det er det jo da blir det nok litt lakkering på meg i helgen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 billigere og finere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rollertoy Skrevet September 18, 2009 Forfatter Share Skrevet September 18, 2009 Billigere ja.... om det blir finere, det får vi se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 580 + mva på gs. Koed har ikke de du trenger på lager.. Sjekk ut ebay også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rollertoy Skrevet September 18, 2009 Forfatter Share Skrevet September 18, 2009 Det var jo ikke så ille, men med tanke på at det bare er plast, så tar de seg jo godt betalt prøver å se hvordan det blir å lakke de selv først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Lakk er finest synes jeg.. Får en glossy finish! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rollertoy Skrevet September 19, 2009 Forfatter Share Skrevet September 19, 2009 Lakket de i dag, ble helt ok. men jeg måtte stå ute.....så må nok ta de en gang til før jeg blir fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå