Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Legger meg til på prosjekt tråden for å holde kontakten med bmw folket og kanskje få noen gode tips:)

For ca 2 uker siden. Dette er da en E91 2008 318td.

Jeg har egentlig ingen STOORE planer rundt denne bilen, har brukt nok penger på de bilene jeg har hatt tidligere:P

Det jeg har gjort til nå er å montert Led i englene, det var i grunn en smal sak når jeg fant ut hvor jeg skulle begynne:) Deretter monterte jeg xenon i grøftelysene, men dette gikk ikke helt som planlagt. Jeg kjøpte dette kittet hos Gs. De sa aldri noe om den hersens error meldinga på displayet. Lysene funker godt kun med tenningen på, men når jeg skrur på bilen så blir de enkelt og greit koblet ut.

Så mitt spørsmål er, hvordan får jeg vekk den erroren så jeg kan bruke grøftelysene igjen?:) Takker på for all hjelp:)

Legger ut bilder i morgen!

Skrevet

dette er langt ifra mitt felt, men kan det vær en mulighet at ettermontert ballast kan ha no virkning på det el.utstyret? så enn kansje kan få nullstillet error'en med riktig utstyr.

Som sakt, ikke mitt felt, virker jo rart at enn ikke får det til og virke så lenge det går med tenningen på men ikke ellers?!

Du må bare ha lykke til videre med tette :!:

Skrevet

God dag. I dag var jeg på Gs, fikk tildelt 2 meter med ledning, en haug med rele og masse forvirrende informasjon. Var visst ingen andre måter å gjøre dette på. Så i morgen skal jeg prøve å få til skiten! Fikk låne en grav hos det lokale Wist Last Og Buss, så da skal det nok blir årings:)

Skrevet

Sånn ser bilen ut med lakkert skiltplate, syns det ble en del finere:)

r7ezler59twudz25e1e1.jpg

Nå har jeg noen nye planer. Jeg har akkurat bestilt meg:

Ny frontleppe

m-teck matter

m-teck innstegslister

Skrevet

Hmm, vet ikke helt om jeg har lyst til det altså. Blir liksom et svart hull i fronten:P Men kan vurdere saken, kanskje se om jeg finner bilde av noen andre som har det:) Men, er det et typisk problem at lyktene dugger på disse bilene? Begge frontlyktene og ene baklykta mi dugger:/ Tar det selvfølgelig på garantien, men kan det ha noe med at det er montert led i AE ringene i steden for halogen? Eller er det bare tilfeldig nå som det er kaldt ute å regner en del, kanskje det syns mer da liksom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...