Sølvreven Skrevet September 17, 2009 Skrevet September 17, 2009 Hei. Legger meg til på prosjekt tråden for å holde kontakten med bmw folket og kanskje få noen gode tips:) For ca 2 uker siden. Dette er da en E91 2008 318td. Jeg har egentlig ingen STOORE planer rundt denne bilen, har brukt nok penger på de bilene jeg har hatt tidligere:P Det jeg har gjort til nå er å montert Led i englene, det var i grunn en smal sak når jeg fant ut hvor jeg skulle begynne:) Deretter monterte jeg xenon i grøftelysene, men dette gikk ikke helt som planlagt. Jeg kjøpte dette kittet hos Gs. De sa aldri noe om den hersens error meldinga på displayet. Lysene funker godt kun med tenningen på, men når jeg skrur på bilen så blir de enkelt og greit koblet ut. Så mitt spørsmål er, hvordan får jeg vekk den erroren så jeg kan bruke grøftelysene igjen? Takker på for all hjelp:) Legger ut bilder i morgen!
bimmer-fan Skrevet September 18, 2009 Skrevet September 18, 2009 dette er langt ifra mitt felt, men kan det vær en mulighet at ettermontert ballast kan ha no virkning på det el.utstyret? så enn kansje kan få nullstillet error'en med riktig utstyr. Som sakt, ikke mitt felt, virker jo rart at enn ikke får det til og virke så lenge det går med tenningen på men ikke ellers?! Du må bare ha lykke til videre med tette
Sølvreven Skrevet September 18, 2009 Forfatter Skrevet September 18, 2009 God dag. I dag var jeg på Gs, fikk tildelt 2 meter med ledning, en haug med rele og masse forvirrende informasjon. Var visst ingen andre måter å gjøre dette på. Så i morgen skal jeg prøve å få til skiten! Fikk låne en grav hos det lokale Wist Last Og Buss, så da skal det nok blir årings:)
Sølvreven Skrevet September 19, 2009 Forfatter Skrevet September 19, 2009 Da er grøftelysene i orden hvertfall. Eneste driten er at feilkoden fremdeles lyser av og til:(
Sølvreven Skrevet September 20, 2009 Forfatter Skrevet September 20, 2009 Glemte å gjøre det i går, å i dag er det sånn et dritt vær, at en Ferrari ville ikke sett bra ut:p nesten:p
ruberhai Skrevet September 21, 2009 Skrevet September 21, 2009 Du må få i deg andre ballaster til xenonkittet ditt. Du får kjøpt ballaster med inngebygd feilkodefjerner for bmw.. Selger dette hos bla. Diesel Power ( www.diesel-power.no )
Sølvreven Skrevet September 21, 2009 Forfatter Skrevet September 21, 2009 Jeg skal innom gs på fredag, får noen motstander av dem. Funker det ikke da, så får jeg heller prøve tipset ditt:) har du prøvd de balastene på e91 da?
Sølvreven Skrevet September 25, 2009 Forfatter Skrevet September 25, 2009 Prøvde å lakkere skiltplatene mine i stad, men det gikk dårlig:/ Plasten smeltet når jeg prøvde å gjøre den rein. Var ikke noe problem med øyelokkene.
ruberhai Skrevet September 26, 2009 Skrevet September 26, 2009 Det skal nok virke på e91 ja.. Likte forresten bilen din veldig godt!, ble pent med hvite AE og xenon tåkelys
Sølvreven Skrevet September 26, 2009 Forfatter Skrevet September 26, 2009 Sånn ser bilen ut med lakkert skiltplate, syns det ble en del finere:) Nå har jeg noen nye planer. Jeg har akkurat bestilt meg: Ny frontleppe m-teck matter m-teck innstegslister
Sølvreven Skrevet September 27, 2009 Forfatter Skrevet September 27, 2009 Så en bil med den leppa jeg ville ha i dag:) Var litt usikker på den tidligere, men nå blir det:)
bjørnm3 Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 Laker nyrene dine halvblank sorte.Blir my finere. Crom å gråt blir som smør på flesk.
Sølvreven Skrevet September 29, 2009 Forfatter Skrevet September 29, 2009 Hmm, vet ikke helt om jeg har lyst til det altså. Blir liksom et svart hull i fronten:P Men kan vurdere saken, kanskje se om jeg finner bilde av noen andre som har det:) Men, er det et typisk problem at lyktene dugger på disse bilene? Begge frontlyktene og ene baklykta mi dugger:/ Tar det selvfølgelig på garantien, men kan det ha noe med at det er montert led i AE ringene i steden for halogen? Eller er det bare tilfeldig nå som det er kaldt ute å regner en del, kanskje det syns mer da liksom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå