Gå til innhold

Tips?

Jakkson
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Bare for å si det med en gang, har lite peiling på bil generelt. Var uheldig å krasje min kjære BMW 316 95-mod like før jul, RETT etter jeg hadde gitt slipp på kaskoen. Den har stått stille til nå, men ønsker å gjøre noe med den. Tror det er uaktuelt å selge, da jeg er blitt så gla i den. Er student, og bilen står i hjembyen mens jeg studerer i en annen by. Har hjelp til å montere deler osv. når det blir sommer, men det er jo min jobb å skaffe deler, helst til en billig penge. Ufattelig dyrt å sende den på verksted regner jeg med, og som student med studielån og 0 jobb tror jeg det er et dårlig alternativ . Tips/hjelp på hvordan jeg skal løse dette?

y31wbwtpwctlleg0ur65.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så faktisk veldig greit ut å fikse (på bildet) så lenge ikke bilen er skakk, men det tviler jeg på.

nytt panser, forskjerm førerside, grillsamme og lykt. ny frontfanger (kjøp m3 kopi for 1200kr), både rimeligere og finere enn original.

litt lakk på delene, og enkel montering så blir den grei. får det greit til under 10 tusen i deler og lakk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Lagunengrün metallic farge du har?

(Fargekode 266/6) ??

Fargekoden finner du under panseret ditt, på venstre dempertårn.

Eller mulig dette er Boston grønn?

Tror du skal klare å finne deler på forumet i denne fargen.., ser 'Jan Tore' har noe grønne deler til salgs f.eks.

St-import.no f.eks selger deler.., men mange andre også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en front fanger 300kr er dette en coupe så har jeg skjermen også sikkert no rust, grill rame har jeg fra en sedan, tror også jeg har lykt, og så har jeg panser. så kan du pusse og lakke litt selv og vil bare ha det greit nok og bilig. kan sikkert hjelpe deg med og få dette på gang om du kan få bilen til mandal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...