xsivke Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 Meget pen bil med flott interiør, men jeg hadde byttet felgene for å gi bilen de skoene den fortjener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xsivke Skrevet September 18, 2009 Forfatter Share Skrevet September 18, 2009 Hehe, du mener så? Hvilke burde jeg gå for, sendt meg en link "then I'll pimp my ride" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 Hartge Classic II eller CSL Blir nok Csl på meg til neste vår Harte: Csl: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRIFTER Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 hvor får du tak i csl-felger til E39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 Miro Design i US and A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRIFTER Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 Fint å vite. Hadde jeg hatt planer om nye felger så hadde det vært et alternativ men jeg er fornøyd med mine rondell d58 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 Joa..helt greie di. Bare så synd at di sitter på annenhver e39 Csl derimot er det heller sjeldent at man ser på en e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xsivke Skrevet September 18, 2009 Forfatter Share Skrevet September 18, 2009 me får sjå Nå er det vinter (snart) hvilket betyr enda kjedeligere felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 Veldig fin bil. Så ut til å være en velholdt e39. Enig ang felger, også kanskje litt m-plast? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå