A. Larsen Skrevet September 18, 2009 Skrevet September 18, 2009 Hei jeg skal bytte bremsene bak på min 1991 316i 3c, pga driver med ombyging til 325. Må jeg bytte bremsekraftforsterkeren for å ikke få for stor bremsekraft bak? Så til hovedproblemet, jeg plukker deler av en bakstilling, men sliter med boltene til stikkakselen. Jeg har ikke lyst på en fastrustet på min bil, så jeg lurer på om det er noen triks. Jeg bruker 30mm 12kant pipe og latmansarm, mutteren ligger i oljebad nå.
Breitling Skrevet September 18, 2009 Skrevet September 18, 2009 Blir det ikke lettere å skru ned komplett bakstilling å bare bytte rett over?? sparer deg for mye arbeid. Mener at bremsekraftforsterker må byttes, men ta å sjekk delenummer på realoem.com for å være sikker
urgem3 Skrevet September 18, 2009 Skrevet September 18, 2009 trenger ikke og bytte bremsekraftforsterker nei.,
jensemann23 Skrevet September 18, 2009 Skrevet September 18, 2009 trenger ikke og bytte bremsekraftforsterker nei., +1
DJ RS2 Matrix Skrevet September 18, 2009 Skrevet September 18, 2009 eg byggde om bakstillinga på min 318 E36 til 325 bakstilling, da kjøpte eg ein komplett bakstiling, noe som anbefalest, da var det berre å sleppe ned den gamle og sette på den nye og ferdig. mye enklere. du trenger ikkje å bytte bremsekraftforsterker, det virker fint med den som står på
A. Larsen Skrevet September 18, 2009 Forfatter Skrevet September 18, 2009 Er noe skeptisk til foringer, så er den i endel dårligere stand tror jeg, jeg får se over. Men da er ikke bremsefordelingen noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå