dr.felix Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 kjøpte nettop en 92 model 520 med airbag på fører siden. problemet er at jeg får beskjed om at systemet ikke fungerer. ergo at lampa lyser. har prøvd å koble meg på med diagnose (Bosch kts 505-650), men får ikke kontakt med airbag. er det noen standard feil med disse? kan ikke se noe gåene sikringer eller noe sånt heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mekketom Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Har du de oransje sensorene på innerskjermen fremme? kan være de. eller at bag i rattet er gåen. etter som du ikke får kontakt. ledningsbrudd ett sted kansje. men tror helst det er bag`n altså. hvilket ratt har du da? har en stående med bagratt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.felix Skrevet September 19, 2009 Forfatter Share Skrevet September 19, 2009 ja, jeg har de 2 oransje sensorene på forskjermene. jeg har dette rattet men jeg får jo ikke kontakt med noen andre moduler i bilen heller, bare motor og girstyring. skal jo gå an å få kontakt med sentral elektronikk og abs bla også så vidt jeg vet? så jeg begynner og lure på om det kan være diagnose verktøyet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mekketom Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 kan jo prøve et anna verktøy. men virker litt rart når du får kontakt med de andre systemene. vært en forsøk hvertfall. har en slik sensor og ratt. om du skulle trenge. Abs skal du vel få tak i ja. jeg har liksom ikke mere jeg kan komme på i farta nå... gruble gruble.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.felix Skrevet September 20, 2009 Forfatter Share Skrevet September 20, 2009 koblet meg på mercedes c-klasse en gang for å finne ut hvorfor ac'n hans hadde stoppet. men den modulen fikk jeg ikke kontakt med, så jeg ringte bosch, og han sa at han akkurat hadde vært ute å koblet seg på ac'n på akkurat make bil...... hvor mye skal du ha for bag og sensorer hvis jeg trenger de da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mekketom Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 har bare en sensor. men 1500 for begge. +evt frakt da. dyr denna baggen. frakt kan muligens ordnes. kjører lastebil så. får vel til noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå