Gå til innhold

Bakre bærearmsfestet rustet av. hjelp. bilder!


Wazu
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Etter å ha vært på langtur med bilen så røk festet til ene skruen som holder bærearmen på høyresiden bak akkurat i det jeg rygget inn i hagen. Så da trenger jeg litt hjelp til å finne ut hvordan jeg skal fikse det, eventuelt om noen andre har opplevd det samme.

Det som tydeligvis har skjedd er da at det har begynnt å ruste rundt der bærearmen er festet med to bolter i karosseriet. Og etter min langtur, med til tider inspirert kjøring på svingete vestlandsveier, har det blitt for mye, og boltfestet har løsnet.

Det jeg ser for meg er at jeg må kappe av det rustne området, og sveise inn ny plate med boltfestet. men om det er noe mer, eller andre og bedre måter å gjøre det på aner jeg ikke. Så hvis noen har innspill/forslag/ideer eller alt annet som kan hjelpe meg, ikke nøl med å poste det. Vil ha bilen på veien så fort som mulig.

Bilder:

3z1ktsufmf7l3zeoga75.jpg

s9u31fclnhrzj4yod1f8.jpg

77mroi9b7yza82p5hb2u.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart at det der ikke blitt fanget opp på eu kontroll . alle foringer sjekkes jo og når man ser etter svingarmsforingen synes det området der ganske bra. det der har jo vært dårlig lenge også. Det er et sted som er litt kjedelig å sveise på .Kan det være del nr 1 på bildet ?

wlz3nhgquszkstifsac1.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har mest sannsynlig utviklet seg under tectylen, og så har det røket når jeg nå har kjørt langtur. Er ikke helt sikker på om det er den delen, virker som nr1 på bildet der ikke går langt nok ut. men jeg kan ta veldig feil der.

Det er hvertfall der del nr 17 er festet på dette bildet: 11739.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...