ghostrider Skrevet September 19, 2009 Skrevet September 19, 2009 Får ikke på viftereime på 525 tds, e34. Strammeren er for stram, eller noe sånt. slik jeg ser det er det heller ikke hull til 1/2" skralle, slik det er på noen biler for å slakke på strammeren. Er det noe spesial-tirks for dette?
ghostrider Skrevet September 19, 2009 Forfatter Skrevet September 19, 2009 Skal strammeren kunne trykkes inn med "normal" kraft?
ghostrider Skrevet September 19, 2009 Forfatter Skrevet September 19, 2009 Har fortsatt ikke fikset problemet..!!
Simpel Skrevet September 19, 2009 Skrevet September 19, 2009 Er det M50 motor det her? Dieselen er vel M51, men uansett; På min M50 motor gjaldt det å vippe av plastdekselet over strammehjulet og sette inn en umbrako, tror det var 10 mm. Så prøve å stramme til denne, men istedetfor å stramme selve skruen vil strammehjulet gå i "slakke" retning mtp reim og du kan få på reima. Skal ikke så voldsom kraft til, det du har i en arm burde holde i massevis. Merk, det jeg sier her gjaldt en M50 motor, vet ikke om dieselmotoren er så veldig forskjellig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå