xploticx Skrevet September 19, 2009 Skrevet September 19, 2009 har et rundt basseng på 4 meter i diameter og 80cm dypt bassenget er av merke Bestway dette følger med Pumpe med filter Bassengvarmer (2000,- ny, aldri brukt) Klorholder Klortabletter diverse slanger, slangeklemmer bruksanvisning PH- Plus ph måler Stige trekk jeg har montert bassenget så det er bare å komme å se på det, skal ta bilder i løpet av dagen selges 1500,- kostet over 4000,- nytt SENDER IKKE! brukt kun noen få ganger over 2 sesonger.
rel0ad Skrevet September 30, 2009 Skrevet September 30, 2009 ser ut som det er vanskelig å selge, men jeg kjøper den om du får fraktet den til nærmeste som driver med frakt til trondheim eller møre. ingen av de firmaene jeg snakket med som kommer på dør å henter ting
Clerion Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 Hadde jeg hatt en hage der bassenget i det heletatt fikk plass hadde jeg LETT slått til ;D
xploticx Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2009 spre ordet om billig basseng blandt venner og kjente!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå