Gå til innhold

Avtagbart hengerfeste E46 touring Ø.K


Richie85
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Jeg undersøkte litt rundt dette i sommer, og fant ut at dette var dyrt hvis det skal monteres ordentlig.

Sendte mail til div forhandlere, og fasit er at det er MANGE tusen å spare på å ta turen til Sverige. Men tror allikevel det var snakk om ca 12000 skr ferdig montert. Selve hengerfestet, avtagbart, kostet rundt 4000 tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg undersøkte litt rundt dette i sommer, og fant ut at dette var dyrt hvis det skal monteres ordentlig.

Sendte mail til div forhandlere, og fasit er at det er MANGE tusen å spare på å ta turen til Sverige. Men tror allikevel det var snakk om ca 12000 skr ferdig montert. Selve hengerfestet, avtagbart, kostet rundt 4000 tror jeg.

Takk for info, monteringen tar jeg selv, har gjort dette før og vet i grunn hva jeg begir meg utpå.. hehe.

Tenkte å høre litt her om noen hadde dette liggende å "slenge" som var demontert av bilen deres av en eller annen grunn.. så jeg kunne slippe unna med å kjøpe nytt..

Richard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De regner MANGE arbeidstimer på verksted på denne jobben. Varierte mellom 7-10 timer!! Tror mye av jobben ligger i demontering av interiør for å trekke ledninger.

De regner mange timer på disse jobbene.. men det spiller ingen rolle.. jeg skal jo bare ha tak i delene.. Brukte ca 6 timer på dette selv og det var inkl. trekking av ledningsmatte frem i bilen. Så dette tar tid, men det gjør ingenting.. gjort andre jobber som er mer knot enn dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...