BMW 4 EVER Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Har noen strøkne 16" felger med så godt som ubrukte TOYO Proxes 205/55 16 dekk som jeg ikke får brukt til bilen min, og trenger noen felger med dekk til min E39 01 mod. Felgene er 5*120 et 45 Link til felgene: http://www.asanebilhandel.no/dekk_felge ... bum=felger NB: HASTER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 4 EVER Skrevet September 19, 2009 Forfatter Share Skrevet September 19, 2009 Hei! Nei, det har jeg ikke.. fikk de i går, å skulle montere de på min bil i dag, så har ikke bilder av de på bil, da de ikke passet. Men en kjapp tur på google så burde det ligge noe der . Får ikke tatt bilder av de i dag, pga de ligger på jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 4 EVER Skrevet September 20, 2009 Forfatter Share Skrevet September 20, 2009 Har og noen TSW Sakata felger, som har flasset litt, og trenger nye dekk.. Disse er til 5-serie. 5*120 19" 8*19 og 9,5*19.. Trenger Felger med dekk.... og kjapt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 4 EVER Skrevet September 20, 2009 Forfatter Share Skrevet September 20, 2009 Får mail om svar på innlegget mitt, men når jeg trykker på linken i mailen så er tema/innlegg vekke... Noe som er galt med bimmers eller noe? Ka kanskje prøve med PM eller noe...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå