BMW 4 EVER Skrevet September 19, 2009 Skrevet September 19, 2009 Har noen strøkne 16" felger med så godt som ubrukte TOYO Proxes 205/55 16 dekk som jeg ikke får brukt til bilen min, og trenger noen felger med dekk til min E39 01 mod. Felgene er 5*120 et 45 Link til felgene: http://www.asanebilhandel.no/dekk_felge ... bum=felger NB: HASTER
BMW 4 EVER Skrevet September 19, 2009 Forfatter Skrevet September 19, 2009 Hei! Nei, det har jeg ikke.. fikk de i går, å skulle montere de på min bil i dag, så har ikke bilder av de på bil, da de ikke passet. Men en kjapp tur på google så burde det ligge noe der . Får ikke tatt bilder av de i dag, pga de ligger på jobben.
BMW 4 EVER Skrevet September 20, 2009 Forfatter Skrevet September 20, 2009 Har og noen TSW Sakata felger, som har flasset litt, og trenger nye dekk.. Disse er til 5-serie. 5*120 19" 8*19 og 9,5*19.. Trenger Felger med dekk.... og kjapt.
BMW 4 EVER Skrevet September 20, 2009 Forfatter Skrevet September 20, 2009 Får mail om svar på innlegget mitt, men når jeg trykker på linken i mailen så er tema/innlegg vekke... Noe som er galt med bimmers eller noe? Ka kanskje prøve med PM eller noe...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå