Gå til innhold

540 frontleppe til E34, Hvor kjøper jeg det?


Lapin Kulta
 Share

Anbefalte innlegg

540 har ikke noe egen leppe på fangeren, men den har vel en egen fanger med endten ferdig utskåret hull til luftinntakene eller ferdig innsatte luftinntak. Denne har delenr: 51118156516

Det billigste er jo selvfølgelig å kjøpe luftinntakene hver for seg og sette dem inn selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får de luftekanalene løuse på www.koed.no

Jeg har disse delene liggende, de er helt nye. For å få dette til å passe på standardfanger så må man skjære til hjørnene på den underste leppa, sånn har jeg forstått det, rett meg gjerne hvis jeg tar feil.

Hva skal enn skjære med og hvordan skal dette festes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rakk aldri å montere disse delene på min bil, og jeg har heller aldri gjort jobben før, men kan tenke meg at man kommer langt med luftsag. Det fulgte med noen bøyler og skruer i settet som jeg kjøpte, går ut fra at bøylene skrues fast i fangeren og luftinntakene igjen skrues fast i disse. Nå har Andersj kjøpt delene av meg, så da tenker jeg han vil opplyse oss alle. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rakk aldri å montere disse delene på min bil, og jeg har heller aldri gjort jobben før, men kan tenke meg at man kommer langt med luftsag. Det fulgte med noen bøyler og skruer i settet som jeg kjøpte, går ut fra at bøylene skrues fast i fangeren og luftinntakene igjen skrues fast i disse. Nå har Andersj kjøpt delene av meg, så da tenker jeg han vil opplyse oss alle. :wink:

Ja gjør ikke noe om han lager DIY med bilder :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...