Prodigt Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 Byttes i E30 M3 Orginal mtech2 1990mod, Km 118000 Bilen er Utolla! Legger med Gammle linken til annonsa da jeg kjøpte den http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17610639 (håper det går greit at jeg gjør det Sandersen) Det som er gjort med bilen etter jeg kjøpte den er følgene: Sorte DE lykter 2800.- Lykte senkere 400.- Fjærbeinsstag foran 1860.- Fjærbeinstag bak 1400.- Pakning til baklys 75.- Byttet Dør paneler til skinn Byttet høytalere foran Byttet frontrute, tatt rusta i bagasje rommet, fjernet klisterene Bilen Byttes/Selges så sant jeg finner en E30 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 UTROLIG pen bil.... Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Ser du skriver du har byttet til skinn i dørpanelene, og uten å se gjennom andre tråder her, er det stoffstoler eller da skinnstoler? Send gjerne bilder til meg på: Stian-g@online.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet September 21, 2009 Forfatter Share Skrevet September 21, 2009 det er stoff stoler i nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet September 23, 2009 Forfatter Share Skrevet September 23, 2009 Opp me deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Hvorfor har du da byttet til skinnpanel? Har du noen skikkelige bilder av den under? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet September 24, 2009 Forfatter Share Skrevet September 24, 2009 Har ikke det desverre, og har ikke mulighet for det heller, da den står på et lager. så folk for nøye seg med de som har blitt tatt. ligger jo massevis av de i gammle annonsen. pga planen var å sette inn m3 stoler, men han solgte de før jeg rakk å hente de desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 Opp igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 affe, selge gobilen alt nåa? :\ går god for den bilen her kjempe bil!! bare og hente folkens. Går helt fint at du bruker annonsa forresten last gjerne opp noen bilder nå, spent på åssen den ble med sorte De og skinn-dørpanel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 Ja må desverre det:( har ikke noe lyst men.. Det skal jeg ta å gjøre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Hva lander denne på prismessig ferdig registrert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 +40k ett sted ca.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 +40k ett sted ca.. Det kan du tro.. Tror det holder med rundt 25 jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Ja det kan du tro.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 pga planen var å sette inn m3 stoler, men han solgte de før jeg rakk å hente de desverre Du er TREIG lykke til med salg, ser ut som et velholdt eksemplar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå