Gå til innhold

Bmw 325 Mtech2 Byttes/Selges


Prodigt
 Share

Anbefalte innlegg

Flott bil, orginal mtech2 er noe utenom det vanlige.

Vis bilen orginal strøken og ikke tuklet så mye med er denne vert mye med tanke på den lave km.standen.. men til denne prisen hadde jeg hatt råd til noe litt grommere enn en e30, eller så kunne det jo blitt 2 orginale 325, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vil tro trådstarter hopper og driter i hva dere synes er for mye eller lite. Slike innlegg har overhode ikke noe i slike tråder å gjøre.. Og jeg vil slette de om det kommer fler.

Skal du ha mtech2 så koster det! Slik er det bare. Og dere som synes det er dyrt, kjøp noe annet. For skal dere ha en bra E30 325 mtech2 kommer det til å koste. Det blir færre og færre av disse.

Og kjøp for all del noe annet gromt for henholdsvis 125k, da er det større mulighet at de som faktisk vil ha mtech2 før tak i det.

Personlig synes jeg dette er mer gromt enn E30 M3, og jeg er ikke alene om å mene det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misunner ikke deg . Men kan ikke sjønne folk går å betaler 125tusen for en bil som skal være så og så strøken og det er ikke service hefte på bilen en gang.

En riktig entusiast bil som denne framstilles til å være må i allefall ha service hefte, + alle kvitteringer, dokumentasjon på alt som er gjort med bilen evt noen år tilbake.

Jeg beklager så mye fra min side hvis dette ble tatt som "drit", for dette var ikke noe jeg sikta til.

Ser litt etter mtech 2 selv, men da en med all dokumentasjon i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke altid like lett å legge fram noe sånt som det, ivertfall ikke ,når det ikke er meg som har tatt bilen inn! dine synspunkter kan sendes via PM, det er vel derfor vi har det, er det ikke? istedefor å skrive det i en salgs tråd, helt unødvendig!

Er igrunn helt utrolig at folk gidder å sitte å skrive masse dritt og faen skap i salgstråder, hold det for dere selv!

Det gjør meg faktisk like forbanna vær gang jeg ser sånn som dette.

Og regner med det ikke bare er meg som synes dette.

Nok om det

STENG TRÅDEN TAKK ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...