extremracing.net Skrevet September 20, 2009 Skrevet September 20, 2009 1991mod Vw Caravelle 2,4d selges. grei bil.ikke strøken,men funker fint. kmstand: 332000 årsavgift betalt. sota ruter. registrert som 9seter,men står 2+3 i den nå,2seters benk følger med løst. skal på eu-kontroll innen 30/09-09 vært inne på eu-kontroll og følgende feil må fikses: styrestag høyre side(nytt følger med) baklys må byttes(knust glass)1side bremser bak må smøres opp(foskjellig bremsekraft) ytre driv ledd venstre side nedre bære kule begge sider(nye følger med) foring stabbstag høyre forran(nytt følger med) alle deler følger med nye,men ikke drivledd. Selges for 14000kr/bud/bytte for mere info ring. Pm/Sms/tlf: 99091308
extremracing.net Skrevet September 23, 2009 Forfatter Skrevet September 23, 2009 byr 9k. Hvor står den?? står i lyngdal i vest agder. 10k så der den din.
extremracing.net Skrevet September 25, 2009 Forfatter Skrevet September 25, 2009 byr 9k. Hvor står den?? siden du ikke gir lyd fra deg så ante det meg at du var userriøs,siden du kommer med skam bud på x-antall biler for salg her inne
Skage Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 Bare ikke vært her inne å titta i helga.... skambud på de fleste her inne...?? har kjøpt de fleste av bila jeg har bydd på her jeg... Ringer deg etter jobb i morra kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå