Mad0z Skrevet September 20, 2009 Skrevet September 20, 2009 Hei, har en del deler jeg skal selge Det jeg har er; Front lykter med lincer. Blåe M-teck for stoler og blåe bakseter. Blåe skinn dørtrekk med høytalere i trekkene til bak dørene. En komplett M10B18 motor med planet topp å nye løftere, med fult ledningsnett. Og mye annet også : ) Var det jeg kom på i farta Ta kontakt om det er noe interesse : ) - Mads -
Mad0z Skrevet September 20, 2009 Forfatter Skrevet September 20, 2009 Har også orginale forskjermer som kan brukes til bilcross/rallycross såm jeg kan selge:)
Mad0z Skrevet September 21, 2009 Forfatter Skrevet September 21, 2009 Dårlige bilder ! bilde av fører sete. slitt på di vanlige plassene ^^. men pasaskjer sete er helt fint Lyktene
325ti Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 800 for lyktene. bra stand på de? brakettene og reflektorene?
Mad0z Skrevet September 22, 2009 Forfatter Skrevet September 22, 2009 Lyktene/glassene er helt i orden. reflektorene også. men feste så di er festet i er ikke helt i orden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå