fast Dog Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 Begge ryggelysene mine er defekt. Pærene er nye. Og får feilmelding i dashen. Hvordan går jeg fram for å feisøke dette?? Gjelder E34 sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigurd_E34 Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Dette er et vanelig problem på e34. Følg ledningene fra bagasjeluka til der de bøyes når du lukker igjen. Tar du av teipen der vil du se at ledningene er brutt og du har kortslutning. Hadde samme problem på min, så ganske sikker på at det er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet September 26, 2009 Forfatter Share Skrevet September 26, 2009 Fant knekken du viste til! Noe som har oversikt over disse lederene??? Har 3 røde me hvite striper på! noe som vet disse er til?? har skjøtet alle sammen men ryggelyset funker fremdeles ikke. what to do??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet September 26, 2009 Forfatter Share Skrevet September 26, 2009 Bagasjeromslyset begynte å virker igjen etter at jeg var ferdig å skjøte. skulle teste om den slokket ved å holde inne bryteren. Ikke pokker om den gikk av. Mistenker nå at den står på 24/7. Hva søren er greien me elektronikken i E34??? Har fremdeles 3 lysfeilmld enda.Ryggelys, skiltelys eller kjørelys, og en siste jeg ikke skjønner! hvordan blir jeg kvitt disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet September 26, 2009 Forfatter Share Skrevet September 26, 2009 Sentrallåsen tok oxo en vending midt oppi dette! Før jeg begynte me dette så kunne jeg låse og åpne dørene på begge siden. Bakluken var uavhengig av dørene. Etter alle er skjøtet så kan jeg bare låse og åpne fra førerdøren. sentrallåsen i bagasjerommet funker nå. men nå kan jeg ikke låse eller åpne fra passasjedøren! den er helt dø! kan bare låse den døren alene en gang men det er alt! går heller ikke an å låse eller åpne dørene fra bakluken heller! Hva har skjedd nå? Vet det ble rotete beskrivelse nå, men var så mye som skjedde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigurd_E34 Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Jeg tror det kan være en av sikringene under baksete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet September 27, 2009 Forfatter Share Skrevet September 27, 2009 Herlig.. Var en sikring under baksete som hadde gått ja! Nå er sentrallåsen gullegod igjen! Takk. Da gjenstår det bare ryggelys og bagasjeromslyset da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå