Titansilber Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Jeg har et 19" hjulsett TSW Beyern Mesh med 245/35 Good Year Eagle Asymetric. Felgene er 2 måneder gamle og dekkene ble kjøpt i april i år, og har rullet ca 7000km. http://www.beyernwheels.com/showroom.php Pga komfort ønsker jeg å bytte disse i E60/61 originalfelger med dekk, 17" eller 18". Fortrinnsvis style 122, 123, 124, 135 eller 138. Har du ikke innbytte kan settet selvfølgelig også selges. Nypris for settet er ca 22000. Selges for langt under dette http://www.felgimport.no/wip4/product_d ... e=&size=19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netrom Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Hei. Passer de på e39? Er jo større navdiameter på den..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Titansilber Skrevet September 21, 2009 Forfatter Share Skrevet September 21, 2009 Ja, de passer fint på E39. Navdiameter er 74,1 som på E39, og jeg bruker senterringer for å få de til å sitte på E61. Felgene er som nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netrom Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Bredde på felgene? 8,5"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Titansilber Skrevet September 21, 2009 Forfatter Share Skrevet September 21, 2009 8,5 ET15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netrom Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Du kunne ikke fått lasta opp bilde av aktuell felg, litt interessert i å se hvor mye kant det egentlig er på den 8,5" felgen. Og, hvor mye forlanger du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Titansilber Skrevet September 21, 2009 Forfatter Share Skrevet September 21, 2009 Bilder finnes nå i første innlegg. Skal få lastet opp nye når jeg får vasket og klargjort de. Du kan se her http://www.beyernwheels.com/showroom.php hvordan felgene passer til ulike modeller. Felgene har ingen merker og er som nye. De blir kontrollert hos http://www.felgretting.no for evt. ubalanse osv før salg, så dette blir som å kjøpe nytt. Har ikke bestemt meg for pris, bud mottas. Jeg bør ha en pris som gjør at jeg kan få meg et kurant sett i 17" eller 18" uten mellomlegg. Det ligger et tilsvarende sett til 16500 ute på Finn, dog med 9,5" felg bak, men med Federal dekk som vel er en del lavere kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Titansilber Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 Har oppdaget kast i minst 3 av felgene så hjulsettet går nå på billigsalg til den som ønsker å rette dem selv. Bortsett fra kast er felgene helt strøkne. Pris 8500,- Dette er ny-pris for dekkene alene, så det bør være et bra kjøp for den som ønsker å rette de. Bestilt time for retting på mandag 28.09 så prisen gjelder fram til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netrom Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Hvordan har du funnet ut at det er kast i de? Og, kunne du fått fiksa litt bilder så man kunne sett hvor mye gummi det er igjen på dekka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Titansilber Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 Har hatt vibrasjoner i det siste men var usikker på om det skyldtes ubalanse eller kast. Tenkte derfor å sjekke de hos felgretting.no før evt. salg. (Som jeg skrev tidligere i tråden) Tok av felgene i dag for innlevering og så da at flere av felgene har bulker innvendig, trolig etter en fjelltur på svært dårlig vei for en stund siden. Leverer de inn mandag for å få vurdert skaden, evt rette de. Synd dette, siden det er veldig pene hjul. Om man har tilgang å rette selv eller kan gjøre dette rimelig, bør det være et veldig bra kjøp nyprisen tatt i betrakning. Skal fikse bilder av gummi i morgen, da de nå ligger lett tilgjengelig i garasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Titansilber Skrevet September 26, 2009 Forfatter Share Skrevet September 26, 2009 Og, kunne du fått fiksa litt bilder så man kunne sett hvor mye gummi det er igjen på dekka. Nye bilder av felger og gummi først i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå